اعطای ۱۰ میلیارد تومان وام ازدواج به جوانان تویسرکانی

اعطای ۱۰ میلیارد تومان وام ازدواج به جوانان تویسرکانی
خلاصه اخبار

همدان- رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان گفت: بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان وام ازدواج به جوانان تویسرکانی اعطا شده است.

به گزارش سیگنال به نقل از مهر

محسن شایسته در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بالغ بر 10 میلیارد تومان وام ازدواج به زوج‌های تویسرکانی اعطا شده است؛ افزود: در سال 1400 اعتباری افزون بر 9 میلیارد و 620 میلیون تومان در قالب وام ازدواج و یک هزار و 124 فقره در شهرستان تویسرکان اعطا شد.

وی تصریح کرد: میزان تسهیلات پرداخت شده به زوج‌های جوان شهرستان تویسرکان در سال 1400 نسبت به سال قبل از آن بیش از 72 درصد رشد داشته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان در ادامه صحبت‌های خود به برگزاری اولین جلسه ساماندهی امور جوانان با موضوع اوقات فراغت با تعداد 3 کارگاه، دیدار با خانواده‌های شهدا به مناسبت‌های مختلف، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری جشنواره روز دختر، برگزاری جشنواره جهادگران فاطمی، برگزاری مراسم ازدواج آسان و برگزاری مراسم عید غدیر اشاره کرد و گفت: تعداد 24 نفر نیز برای شرکت در مسابقات استانی از این شهرستان اعزام شدند.

شایسته یادآور شد: 13 مورد میزبانی مسابقات ورزشی، 13 مورد اعزام مسابقات کشوری و4 مورد میزبانی مسابقات کشوری شطرنج و کاراته نیز در این شهرستان انجام شده است.

وی در پایان از مدال آوری کشوری 9 تن در طی این مسابقات سخن گفت و یادآور شد: در این راستا، مدال آوران استانی 92 مورد، مقام تیمی کسب شده 14 مورد، اعزام مسابقات کشوری 19 مورد، اعزام به مسابقات بالاتر از کشوری 3 مورد، مدال آوران ملی 6 مورد، دعوت و اعزام به اردو 4 مورد، میزبانی اردو 2 مورد و دعوت و اعزام داور ومربی 4 مورد بوده است.