چگونه ره صد ساله را در بازارهای مالی یک شبه طی کنیم؟ | علت از دست رفتن سودهای هنگفت کسب شده در بازارهای مالی

چگونه ره صد ساله را در بازارهای مالی یک شبه طی کنیم؟ | علت از دست رفتن سودهای هنگفت کسب شده در بازارهای مالی

ره صد ساله را یک شبه رفتن شاید خواسته ی تمامی انسان ها باشد. خواسته ای که آنقدر جذاب است که انسان های مختلف در مقاطع مختلف زندگی خود همواره در پی آن بوده اند و هستند.
در این نوشتار میخواهیم به بررسی شرط تحقق این آرزو و خواسته بپردازیم.


قدرت ذهن را جدی بگیرید

«هر کسی کو دور ماند از اصل خویش       باز جوید روزگار وصل خویش»

این بیت از مولانا شاید پاسخِ بسیاری از افراد که در پی علت از دست دادن ثروت کسب شده توسط عده ای  و حفظ ثروت کسب شده  توسط برخی دیگر هستند، باشد. در ادامه بیشتر در این باره صحبت خواهیم کرد.
شاید شما هم در بین دوستان و آشنایانتان افرادی را دیده اید که بعد از دستیابی به ثروت زیاد در مدتی کوتاه (از طریق برنده شدن در قرعه کشی های بانک ها و یا چندین برابر شدن ارز دیجیتالی که خریده اند) این ثروت را به سرعت از دست داده اند و عملا به زمان قبل از دستیابی به پول هنگفت بازگشته اند. یا از آن طرف افرادی که ثروت هنگفت خود را طی اتفاقی از دست داده اند، اما در مدت کوتاهی توانسته اند زیان حاصلِ را جبران نموده و به شرایط پیشین خود بازگردند.

تا حالا از خودتان پرسیده اید علت این امر چه میتواند باشد؟

علت این امر را بایستی در ذهن افراد جستجو نمود.
جهان هستی بر مدار تعادل میباشد و این مهم در بخش های مختلف زندگی انسان ها از جمله زندگی مالی و ثروت حاکم است.
در زندگی مالی هم افراد سوی تعادل خود میروند به همین خاطر است که ثروت بدست آمده در مدتی کوتاه ،مادامیکه ذهن افراد آمادگی پذیرش این ثروت را نداشته باشد ، از دست میرود.

چگونه ره صد ساله را یک شبه طی کنیم؟

جهت دستیابی به ثروت زیاد طی مدتی کوتاه و حفظ این ثروت علاوه بر رعایت اصول فنی در بازارهای مالی (استراتژی های معاملاتی ، اصول مدیریت سرمایه و…) توسط خود یا سپردن سرمایه به گروه های سبدگردانی که به این اصول پایبندند بایستی آمادگی ذهنی برای پذیرش ثروت را در خود ایجاد کنیم . ذهن ثروتمند میتواند افرادی که به  اصول فنی و حرفه ای بازارهای مالی پایبندند را به ثروت هنگفتِ پایدار و ره صد سالِ را یک شب رفتن برساند.

مدیریت دارایی‌ها و سرمایه‌ی شما در سیگنال