آیا سیگنال خرید بازار ارزهای دیجیتال صادر شده است؟

آیا سیگنال خرید بازار ارزهای دیجیتال صادر شده است؟

نهنگ‌های بازار ارزهای دیجیتال در روز پنجشنبه ۱.۳ میلیارد دلار یواس‌دی کوین را به صرافی کوین بیس واریز کردند. تحلیلگران باور دارند که این مسئله نشان می‌دهد نهنگ‌های مذکور می‌خواهند بیت کوین و اتریوم را خریداری کنند. تحلیلگر ناشناسی به اسم بلاک چین مین (Blockchain Mane) اعلام کرده است:

  • انتقال یواس‌دی کوین به صرافی‌ها یک سیگنال خرید بزرگ است.

داده‌های وب سایت اتراسکن (Etherscan) نشان می‌دهد که سرمایه مذکور طی ۵ تراکنش (با حجم ۱۵۰ تا ۳۵۰ میلیون دلار) به کوین بیس منتقل شده است.

هشدار پلتفرم وال الرتس (Whale Alerts) نسبت به انتقال ۱.۳ میلیارد دلار یواس‌دی کوین به صرافی کوین بیس

معامله‌گران اغلب به سپرده‌گذاری استیبل کوین‌های بزرگ در صرافی‌ها به عنوان یک سیگنال صعودی نگاه می‌کنند. آن‌ها باور دارند که این سیگنال نشان می‌دهد نهنگ‌ها احتمالاً در روزهای آینده می‌خواهند دست به خرید بزنند. در عوض سپرده‌گذاری ارزهای دیجیتال در صرافی‌ها نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران احتمالاً در تلاش هستند توکن‌های خود را به فروش برسانند. لارک دیویس (Lark Davis)، تحلیلگر مطرح بازار ارزهای دیجیتال، هم اعلام کرده است:

  • اگر واقعاً نهنگ‌ها بخواهند در قیمت‌های فعلی دست به خرید بزنند، تاثیر زیادی روی بازار ارزهای دیجیتال می‌گذارند. احتمال اینکه آن‌ها بخواهند اتریوم و بیت کوین بخرند، زیاد است.

با این حال، تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال باور دارند که انتقال دارایی‌های  نهنگ‌ها تضمین‌کننده آینده بازار نیست. دیویس تاکید کرد:

  • همیشه توجه زیادی به حرکات نهنگ می‌شود، اما ما واقعاً نمی‌دانیم که آن‌ها چه می‌کنند.

برایان جونگ (Brian Jung)، معامله‌گر بازار ارزهای دیجیتال، افزود:

  • 1.3 میلیارد دلار سرمایه خوبی است، اما بستگی به این دارد که کجا مستقر و هزینه شود.

دیویس هم خاطرنشان کرد که نهنگ‌ها ممکن است به جای خرید فوری دارایی‌ها، سفارش‌های محدودی ایجاد کنند. در نتیجه نمی‌توان تاثیر مثبت و صعودی آن‌ها بر بازار را تضمین کرد.

اخبار و تحلیل‌های لحظه‌ای بازار ارزهای دیجیتال را می‌توانید از کانال سیگنال دنبال کنید:

منبع: Cointelegraph

برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *