محصولات مسی رکوردار معاملات بورس کالا

محصولات مسی رکوردار معاملات بورس کالا
خلاصه اخبار

بورس کالای ایران در آخرین روز دی ماه سال 97 میزبان کالاهای صنعتی و معدنی متنوعی بود. مس (کاتد و مفتول)، آهن اسفنجی و شمش بلوم از جمله محصولاتی بودند که از سوی تولیدکنندگان در بورس کالای ایران عرضه شدند.

به گزارش سیگنال به نقل از فلزات آنلاین ، آهن اسفنجی به میزان 5 هزار تن توسط شرکت پارس فولاد سبزوار عرضه شد که تقاضایی را در مقابل نداشت.

مس مفتول امروز بر آمار معاملات بورس کالای ایران حضور فعالی داشت و توانست عرضه مناسبی را به ثبت برساند اما همانند هفته‌های گذشته تقاضا ضعیف یود. بر این اساس مس مفتول شرکت ملی صنایع مس ایران به میزان 2 هزار تن عرضه شد که 540 تن آن با قیمت پایه 512 هزار و 290 ریال به ازای هر کیلوگرم معامله شد. همچنین مس کاتد شرکت ملی صنایع مس نیز به میزان 3 هزار تن عرضه شد که 2 هزار و 940 تن آن با قیمت 495هزار و  553 ریال به ازای هر کیلوگرم تقاضا داشت.

در حوزه مس عرضه‌های دیگری نیز انجام شدند که از جمله آن می‌توان به مس مفتول سایر شرکت‌ها اشاره کرد. مس مفتول شرکت گیل راد شمال، یک هزار تن عرضه داشت که 20 تن آن با قیمت پایه 512 هزار و 299 ریال به ازای هر کیلوگرم مورد معامله قرار گرفت. صنایع تولیدی دنیای مس کاشان نیز با عرضه یک هزار تنی خود مس مفتول توانست 50 تن را با قیمت پایه 512 هزار و 290 ریال به ازای هر کیلوگرم معامله کند. اما مس مفتول گروه صنایع کابلسازی افق البرز با تقاضایی روبرو نشد.

شمش بلوم مجتمع فولاد خراسان نیز با عرضه ده هزار همراه بود که 4 هزار آن با قیمت پایه28 هزار و 625 ریال به ازای هر کیلوگرم مورد معامله قرار گرفت.