قیمت بیت کوین تا سطح ۵۳۰۰۰ دلار سقوط کرد!

قیمت بیت کوین تا سطح ۵۳۰۰۰ دلار سقوط کرد!

قیمت بیت کوین در ۵ جولای (۱۵ تیر) به محدوده ۵۳۶۰۰ دلار رسید. این اولین باری بود که بیت کوین از ماه فوریه (بهمن ۱۴۰۲) به سطح مذکور رسیده بود. البته تحلیلگران باور دارند که اصلاح بیت کوین ممکن است هنوز به طور کامل به پایان نرسیده باشد و در نتیجه، معامله‌گران باید خود را برای هر سناریویی آماده کنند. شایان ذکر است که قیمت بیت کوین در حال حاضر رشد کرده و به محدوده ۵۶۵۰۰ دلار برگشته است.

سقوط قیمت بیت کوین در ۵ جولای (۱۵ تیر)

جاش گیلبرت (Josh Gilbert)، تحلیلگر بازار eToro، در مصاحبه جدید خود اعلام که بیشتر این فشار فروش ممکن است به ترس ناشی از بازپرداخت طلبکاران Mt. Gox ایجاد شده باشد. شایان ذکر است که ارزش بازپرداخت صرافی مذکور به بیش از 8 میلیارد دلار می‌رسد و قرار است در قالب بیت کوین و بیت کش در ماه جولای (تیر) بین کاربران قدیمی آن عرضه شود.

پس از سقوط ناگهانی بیت کوین تا سطح 53600 دلار، گیلبرت گفت که باور دارد روند بیت کوین در روزهای آینده ممکن است بدتر هم بشود. این تحلیلگر خاطرنشان کرد:

  • خبرهایی که این روزها منتشر می‌شود، بیشتر از آنکه صعودی باشد؛ نزولی است. فشار فروش بازار با توجه به اخبار مذکور افزایش یافته و حتی انتشار این خبر هم به رشد این فشار کمک می‌کند. به شخصه برای من جای تعجب نیست که بیت کوین در هفته آینده دوباره سطح ۵۰۰۰۰ دلار را آزمایش کند. با این حال من باور دارم که این سطح خیلی مهم است و حفظ یا از دست دادن سرنوشت بیت کوین را مشخص می‌کند.
اخبار و تحلیل‌های لحظه‌ای بازار ارزهای دیجیتال را می‌توانید از کانال سیگنال دنبال کنید:

منبع: Cointelegraph

برچسب‌ها