سیف پال حساب کاربران ایرانی را خواهد بست

سیف پال حساب کاربران ایرانی را خواهد بست

سیف پال(SafePal) اولین کیف پول غیرمتمرکز ارز دیجیتال است که تجربه معامله در صرافی ارزدیجیتال بایننس(Binance) را در اپلیکیشن موبایل خود پیاده سازی می کند.

طبق آخرین شرایط خدمات Binance، برای افزایش حفاظت از کاربر و ارائه یک محیط رمزنگاری امن برای همه، SafePal تغییرات زیر را در بخش معاملات Binance در برنامه SafePal اعمال می‌کند:

  • از ساعت 00:00 صبح UTC در 12 مه 2022(پنج شنبه 22 اردیبهشت)، همه کاربران جدید برای دسترسی به انجام معاملات در صرافی ارزدیجیتال بایننس در برنامه SafePal، از جمله برداشت و سپرده‌، معاملات و برداشت‌های ارزهای دیجیتال، ملزم به تکمیل تأییدیه میانی (Intermediate Verification)هستند.
  • از ساعت 00:00 صبح UTC در 12 مه 2022(پنج شنبه 22 اردیبهشت)، کاربران فعلی که هنوز تأیید میانی را تکمیل نکرده اند، مجوزهای حسابشان موقتاً به «فقط برداشت» تغییر می‌کند همراه با خدمات محدود به برداشت ، لغو سفارش ، بسته شدن موقعیت و بازخرید می شوند . پس از تکمیل تأیید میانی ، کاربران می‌توانند دسترسی کامل به DApp معاملاتی Binance را در برنامه SafePal از سر بگیرند.
  • این تغییرات فقط برای Binance Trading DApp در برنامه SafePal اعمال می شود. همه محصولات و خدمات غیرمتمرکز دیگر، از جمله ارسال/دریافت، تعویض، پل، کسب درآمد، DAppstore و موارد دیگر تحت تأثیر قرار نمی‌گیرند.

SafePal اکیداً به کاربران توصیه کرده است برای جلوگیری از تأخیر در فرآیند تأیید و محدودیت در دسترسی، تأیید صحت بایننس میانی خود را سریعاً تکمیل کنند.

SafePal این اقدامات را برای کمک به حمایت از تلاش‌های Binance در شناخت مشتری خود (KYC) و مبارزه با پولشویی (AML) اعلام کرده است. این امر حفاظت از کاربر و مبارزه با جرایم مالی را بیشتر می کند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.