تغییرات مهم در مورد تأیید هویت بایننس

تغییرات مهم در مورد تأیید هویت بایننس

صرافی ارزدیجیتال بایننس به منظور بهبود خدمات به مشتریان و  کمک به حمایت از تلاش های خود در زمینه شناخت مشتری (KYC) و مبارزه با پول شویی (AML) تغییرات مهمی را در تایید هویت کاربران ایجاد کرده است .

همه کاربران جدید این صرافی برای دسترسی به خدمات و محصولات بایننس از جمله سپرده‌گذاری ارزهای دیجیتال، معاملات و برداشت‌ها، موظف به تکمیل تأیید میانی (Intermediate Verification) هستند.

برای کاربران فعلی که هنوز تایید میانی (Intermediate Verification) را تکمیل نکرده اند ،مجوزهای حسابشان موقتاً به «فقط برداشت» تغییر می‌کند و خدمات محدود به برداشت ، لغو سفارش ، بسته شدن موقعیت و بازخرید می شوند .

بر اساس اطلاعیه ای که بایننس منتشر کرده است ، از لحظه ی انتشار خبر تا 00:00 صبح (UTC) این کار در مراحلی برای به حداقل رساندن اختلال تجربه کاربر انجام خواهد شد. کاربران فعلی مستقیماً با جزئیات بیشتر مطلع خواهند شد. پس از تکمیل تأیید میانی کاربران، می توانند دسترسی کامل به محصولات و خدمات Binance را از سر بگیرند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.