سقوط خودروهایی پس از سود شیرین چند روزه / خودرو، زیان‌ده‌ترین صنعت امروز بورس

سقوط خودروهایی پس از سود شیرین چند روزه / خودرو، زیان‌ده‌ترین صنعت امروز بورس
خلاصه اخبار

طی دو هفته اخیر بازار شاهد روند تقریبا رو به رشد نمادهای خودرویی بود، اما امروز این نماد‌ها با یک عقبگرد از رشد بازماندند، به طوری که بیشترین عرضه امروز متعلق به نماد خساپا و زیان‌ده‌ترین صنعت نیز مربوط به گروه خودرویی بود.

به گزارش سیگنال به نقل از تجارت‌نیوز، پس از افت دیروز شاخص کل بورس تهران، امروز ۲۴ دی ماه سال ۱۳۹۷، شاخص با رشد ۲۰۲ واحدی در سطح ۱۶۴ هزار واحدی باقی ماند.

شاخص کل همچنان در محدود ۱۶۴ هزار واحدی قرار دارد. از نگاه برخی کارشناسان بازار سرمایه، شاخص کل در محدوده هیجان انگیزی قرار دارد، زیرا اگر بتواند مقاومت ۱۶۵ هزار واحدی را بشکند، شرایط بازار بسیار جالب خواهد شد.

همانطور که در نظرسنجی تجارت‌نیوز از کارشناسان و معامله‌گران بازار سرمایه درباره پیش‌بینی هفته جاری بورس به رشد نمادهای بانکی و عدم رشد خودرویی‌ها اشاره شده بود، بانکی‌ها توانستند امروز بیشترین ارزش معاملات و خودوریی‌ها عنوان زیان‌ده‌ترین صنعت را به خود اختصاص دهند.

در طول جریان معاملات امروز بیش از ۱۶۳ هزار معامله به ارزش ۶۴۲ میلیارد تومان انجام شد و ارزش بازار سهام به ۶۲۴ هزار و ۵۳ میلیارد تومان رسید.

برترین گروه‌های صنعتی امروز بازهم خودرویی و بانکی‌ها بودند که بیشترین ارزش معاملات امروز را در اختیار داشتند.

دیروز گروه خودرویی بیشترین ارزش معاملات را در اختیار داشتن، اما بانکی‌ها امروز با معاملاتی به ارزش ۱۱۸ هزار میلیارد تومان توانستند از خودرویی‌ها سبقت بگیرند.

­