رصد نوسان قیمت طلا و سکه در اپلیکیشن سیگنال

رصد نوسان قیمت طلا و سکه در اپلیکیشن سیگنال

طی یک سال گذشته، اغلب ما بیش از قبل با مفهوم سرمایه‌گذاری و مزیت‌های آن آشنا شده‌ایم و تعداد بسیاری نیز به جمع سرمایه‌گذاران پیوسته‌ایم. اما روش هرفرد در تبدیل نقدینگی خود به سرمایه، با فرد دیگر متفاوت است.

ورود به اپ سیگنال

بورس، ارزدیجیتال، اوراق بهادار، طلا و… تنها بخشی از روش‌های سرمایه‌گذاری هستند و در این بین، سرمایه‌گذاری روی طلا و سکه، به دلایل مختلفی از جمله:

  • تبدیل آسان آن به پول نقد
  • نگهداری نسبتا آسان
  • قابل خریداری متناسب با بودجه هر فرد
  • قابلیت استفاده شدن در روزمره افراد
  • و…

تبدیل به یکی از روش‌های محبوب سرمایه‌گذاری شده است.

علاوه بر این، بسیاری از افراد معتقدند که سرمایه‌گذاری روی طلا و سکه، کم ریسک‌ترین نوع سرمایه‌گذاری‌ست؛ هرچند این عقیده، در شرایط حال حاضر و عدم ثبات اقتصادی چندان قابل اعتماد نبوده و سرمایه‌گذاران طلا و سکه نیز، نباید از رصد نوسان قیمت سرمایه خود، غافل شوند. در حقیقت، سرمایه‌گذاری در این مورد، فقط در بلندمدت قابل اتکا بوده و این امر ثابت شده که هیچگاه قیمت طلا در یک سال، به کمترین قیمت سال قبل خود نخواهد رسید. اما اگر قصد شما از سرمایه‌گذاری، دریافت سود بصورت کوتاه مدت باشد، کافیست چند نمودار قیمت از طلا یا سکه را در چند ماه گذشته ببینید تا به راحتی متوجه اهمیت هوشمندانه خرید و فروش کردن این فلز گرانبها شوید.

به‌طور کلی خرید و فروش فیزیکی، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و گواهی سپرده، روش‌هایی هستند که عموما برای سرمایه‌گذاری روی طلا یا سکه انتخاب می‌شوند؛ در هر صورت، اگر سروکارتان با قیمت طلا و سکه باشد، احتمالا آن را به روش اجدادمان در جایی از خانه دفن نکرده‌اید!  اما حتی اگر سرمایه خود را در جایی از خانه هم دفن کرده باشید، اطلاع از ارزش آن، به تصمیمات شما کمک بسیاری خواهد کرد.

به همین خاطر است که ما ادعا میکنیم اگر اجدادمان به اپلیکیشن سیگنال دسترسی داشتند، برای اطلاع از ارزش دارایی‌شان روزانه چند مرتبه قیمت کوزه طلایی پر از سکه خود را بررسی و تحلیل میکردند!

شما هم می‌توانید با دانلود و نصب اپلیکیشن سیگنال، به‌راحتی و در هر ساعت از شبانه‌روز، قیمت و ارزش دارایی‌های خود از جمله طلا و سکه را مشاهده کنید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *