بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

در سال‌های گذشته بازار ارزهای دیجیتال طرفدران بسیار زیادی پیدا کرده است. افراد زیادی به دنبال بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری هستند. این در حالی است که طی این مدت صدها پروژه مختلف به توسعه یافته است. بسیاری از آن‌ها برنامه‌ها و زیرساخت‌های مناسبی دارند اما برخی هم آينده روشنی نخواهند داشت. در این مقاله قصد داریم به بررسی روش‌های شناخت بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت و کوتاه مدت بپردازیم و چند رمزارز مناسب برای سرمایه‌گذاری را معرفی کنیم.

چطور بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری را پیدا کنیم؟

اولین گام جهت یافتن بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری تعیین هدف است. افرادی که می‌خواهند سرمایه‌گذاری بلندمدتی داشته باشند باید به سراغ گزینه‌های معتبر بروند و کسانی که می‌خواهند از نوسان‌گیری در‌آمد کسب کنند می‌توانند آلت کوین‌های پرطرفدار را انتخاب کنند.

موضوع دیگری که باید به آن توجه کرد ویژگی‌های فردی است. کنترل احساسات، مدیریت ریسک، دانش فنی، زمان اختصاص یافته و … از جمله مهمترین ویژگی‌هایی است که در تعیین بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری موثر است.

در نهایت باید بودجه و درآمد مورد انتظار را ملاک انتخاب قرار داد. هر چه بودجه بیشتری داشته باشید باید به سراغ رمزارزهای مطمئن‌تری بروید یا حتی یک سبد سرمایه تشکیل دهید اما اگر سرمایه زیادی به خرید رمزارزها اختصاص نداده‌اید بهتر است روی یک پروژه آینده‌دار متمرکز شوید. برخی افراد هم ترجیح می‌دهند سرمایه خود را به چند بخش تقسیم کنند و در همه قسمت‌ها بازار سهمی داشته باشند.

خرید بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری بلندمدت

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت
بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلندمدت بیت کوین (BTC) است. بیت کوین معروف‌ترین و معتبرترین رمزارز کریپتو کارنسی است. بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌های معتبر نیز اقدام به خرید BTC کرده‌اند. به همین دلیل به نظر می‌رسد در سال‌های نه چندان دور شاهد افزایش قیمت بیت کوین باشیم.

پس از بیت کوین می‌توان از اتریوم (ETH)، بایننس کوین (BNB) و حتی کاردانو (ADA) به عنوان رمزارزهای معتبر نام برد. این ارزهای دیجیتال پس از بیت کوین بیشترین حجم بازار را دارند. به طور کل بررسی حجم بازار (Market cap) یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای پیدا کردن رمزارزهای معتبر است.

گرچه بیت کوین حدود ۴۰ درصد از ارزش کل بازار رمزارزها را به خود اختصاص داده است اما اتریوم نیز سهم قابل توجهی از سرمایه‌های موجود در کریپتو کارنسی را در اختیار دارد. بایننس کوین که رمزارز بومی صرافی بایننس محسوب می‌شود یکی دیگر از توکن‌های محبوب و پرطرفدار بازار رمزارزها است.

خرید بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت

بسیاری از افراد به دنبال کسب سود در کوتاه‌مدت هستند. تعیین بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت بسیار سخت است؛ زیرا در بازه‌های زمانی مختلف شاهد اوج‌گیری ارزهای گوناگونی بوده‌ایم. به همین دلیل برای کسب سود در کوتاه مدت باید به سراغ رمزارزهای جدید یا حتی ناشناخته رفت. البته باید دقت داشت سرمایه‌گذاری در پروژه‌های جوان ریسک بسیار بیشتری نسبت به خرید رمزارزهای معتبر دارد.

خرید بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت
خرید بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت

یکی از بهترین راهکارها برای سرمایه‌گذاری کوتاه مدت، مشارکت در فرایندهای عرضه اولیه ارز دیجیتال (ICO) است. در رویدادهای ICO رمزارزهای جدید عرضه می‌شوند. بسیاری از ارزهایی که امروز به شهرت بسیاری دست پیدا کرده‌اند، چند ماه یا چند سال پیش در فرایند ICO عرضه شده‌اند. معمولا خریداران توکن‌های ICO پس از مدت کوتاهی و با اولین افزایش قیمت دارایی خود را به فروش می‌رسانند. به علاوه بررسی رشد روزانه ارزهای دیجیتال یک راه آسان برای پیدا کردن توکن‌های رو به رشد است.

وب‌سایت کوین مارکت کپ معتبرترین منبع اطلاعاتی در مورد رمزارزها است که داده‌های مختلفی از جمله میزان رشد و مارکت کپ را در اختیار شما قرار می‌دهد.

خرید و فروش ارز دیجیتال به منظور نوسان‌گیری

اگر به دنبال بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری برای نوسان گیری یا سود روزانه هستید، بهتر است به سراغ رمزارزهای معتبری بروید که حجم بازار قابل توجهی دارند. معامله‌گران و افرادی که به دنبال نوسان‌گیری هستند، باید به سراغ دارایی‌ها بروند که دائما افزایش و کاهش قیمت دارند. ارزش دارایی‌های ناشناخته ممکن است به یکباره سقوط کند یا رشد سریعی داشته باشد.

بهترین ارز دیجیتال برای نوسان‌گیری
بهترین ارز دیجیتال برای نوسان‌گیری

بسیاری از رمزارزها برای نوسان گیری مناسب هستند اما تعیین زمان خرید و فروش کار آسانی نیست. تسلط به مباحث تحلیل تکنیکال و استراتژی‌های معاملاتی و همچنین آگاهی از شرایط بازار از شروط لازم برای نوسان گیری و کسب سود روزانه است.

کدام ارز دیجیتال آینده بهتری دارد؟

هر روز پروژه‌های جدیدی در دنیای کریپتو معرفی می‌شود و تشخیص پروژه‌های آینده‌دار چندان آسان نیست. برای پیش‌بینی آینده یک ارز دیجیتال باید به موارد مختلفی توجه کرد.

اهداف و کاربردهای ارز دیجیتال جزو مهمترین موضوعاتی است که باید بررسی شود. بسیاری از رمزارزها اصلا هدف و کاربرد خاصی ندارند و صرفا با تبلیغات اغراق‌آمیز به شهرت می‌رسند. گرچه در موارد معدودی تبلیغات و جوهای روانی باعث رشد قیمت شده است اما نباید اسیر هیجان‌ها و شعارهای غیرواقعی شد.

تیم توسعه معتبر از دیگر مواردی است که نشان‌دهنده آينده‌دار بودن یک پروژه است. پروژه‌هایی که تیم توسعه ناشناخته‌ یا توسعه‌دهندگانی با رزومه ضعیف دارند، گزینه‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری نیستند.

در نهایت باید به صرافی‌هایی که توکن مورد نظر را لیست کرده‌اند و همچنین شرکت‌ها و نهادهای حامی پروژه دقت کرد. حمایت سازمان‌ها و مجموعه‌های شناخته شده نشان‌دهنده آینده روشن پروژه است.

برای شروع چه ارز دیجیتالی بخریم؟

جواب دادن به این سوال اصلا آسان نیست و بهترین فرد برای یافتن پاسخ خود شما هستید. اگر به دنبال رمزارزی برای سرمایه‌گذاری بلندمدت هستید به سراغ ارزهای دیجیتال معتبر مثل BTC و ETH بروید و اگر می‌خواهید ریسک بیشتری را بپذیرید، به سراغ توکن‌هایی بروید که به تازگی رشد کرده‌اند و به شهرت رسیده‌اند.

اگر می‌خواهید یک معامله‌گر باشید و روزانه سود دریافت کنید باید تحلیل تکنیکال فرا بگیرید و سپس در بازارهای مطمئن نوسان‌گیری را آغاز کنید. اگر هم می‌خواهید شانس خود را برای کسب ثروت‌های ناگهانی امتحان کنید به سراغ رویدادهای ICO بروید.

سخن پایانی بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت و بلند مدت

انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری نیاز به بررسی موارد مختلفی دارد ولی واضح است که باید فعالیت در بازار رمزارزها را آغاز کرد. با این که ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۲ روزهای خوبی را سپری نمی‌کنند. اما بسیاری از کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند در ماه‌ها یا سال آینده شاهد رشد قیمت رمزارزها خواهیم بود. ارزهای دیجیتال در شروع راه خود هستند. در همین سال‌های ابتدایی شگفتی‌های زیادی را رقم زده‌اند. قطعا حضور و سرمایه‌گذاری در این بازار می‌تواند سودهای قابل توجهی در آینده دور و نزدیک داشته باشد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *