تحلیل تکنیکال شنفت (نفت پارس) | 21 دی 99

تحلیل تکنیکال شنفت (نفت پارس) | 21 دی 99
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

نفت پارس با نماد شنفت با سرمایه ثبت شده 2,500,000  میلیون ریال در بازار اول بورس و گروه فرآورده های نفتی، کک و سوخت هسته ای قرار دارد.

شرکت نفت پارس یکی از شرکت های فعال در حوزه تولید انواع روانکار و فرآورده های نفتی حاصل از لوبکات (یکی از برش های نفت در ستون های تقطیر پالایشگاه های تصفیه نفت) می باشد.

محصولات تولیدی، طیف وسیعی از انواع روغن های موتوری، صنعتی، دنده، گریس، ضدیخ، پارافین و اسلاک وکس و فورفورال اکسترکت را شامل می گردد.

براساس تحلیل تکنیکال، این نماد از محدوده 10 هزار تومان تا حوالی 5 هزار تومان افت 50 درصدی را تجربه کرد و به محدوده کف کانال واکنش نشان داد و توانست تا 6500 تومان رشد کند و سپس دچار اصلاح شد.

در معاملات امروز که با حجم نسبتا بالایی انجام شد، حدود 5 میلیون برگ سهم معامله شد که بیش تر از 5 برابر میانگین حجم ماه در این نماد بود و باعث شد محدوده تراکمی را به سمت بالا بشکند.

حمایت مهم سهم محدوده 5500 تومان است و در صورت ادامه صعود محدوده 8 هزار تومان را می توانیم به عنوان هدف بعدی آن در نظر داشته باشیم.

سرانه خرید کدهای حقیقی 52 میلیون تومان و سرانه فروش 17 میلیون تومان  و قدرت خریداران در مقایسه با فروشندگان 3.16 بود.

می توانید گزارش بازار سهام و سایر حجم های مشکوک را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil  (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات  آموزش بورس به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *