تحلیل تکنیکال شرانل (نفت ایرانول) | 1 بهمن 99

تحلیل تکنیکال شرانل (نفت ایرانول) | 1 بهمن 99
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

نفت ایرانول با نماد شرانل در بازار فرابورس و گروه فرآورده های نفتی، کک و سوخت هسته ای قرار دارد. این شرکت یکی از بزرگترین تولید کنندگان روغن پایه، انواع روغن های موتوری، صنعتی و … می باشد.

از لحاظ تکنیکال، این نماد از اواخر سال 97 در یک کانال صعودی بلندمدت توانست تا 4700 تومان رشد کند و سپس دچار اصلاح شد.

این نماد هم اکنون در نزدیکی حمایت 3200 تومان قرار گرفته است و در صورت رشد از این محدوده نیز مقاومت 4 هزار تومان را پیش رو دارد.

کسب اطلاعات بیشتر درباره صفر تا صد نحوه تحلیل تکنیکال در بازارهای مالی از طریق ویدئو‌ها و مقالات آموزشی در سایت سینگال

در اندیکاتور RSI نیز شاهد واکنش مناسب در کف مثلث تشکیل شده هستیم که با علامت سبز رنگ در شکل مشخص شده است. در صورت رشد قیمت، انتظار داریم که مثلث را به سمت بالا بشکند و از آن خارج شود.

در معاملات امروز که با صف خرید 1 میلیونی نیز همراه شد حدود 1 میلیون 500 هزار برگ سهم معامله شد در حالی که میانگین حجم ماه در این نماد بیش از 3 میلیون است که نشان می دهد حجم معامله شده پایین تر از میانگین حجم ماه بوده است.

با این حال، سرانه خرید کدهای حقیقی 36 میلیون تومان، سرانه فروش آنها 9 میلیون تومان و قدرت خریدار به فروشنده حقیقی 3.61 بود که نشان از برتری خریداران حقیقی در معاملات امروز است.

می توانید گزارش بازار سهام و آپدیت تحلیل ها را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil  (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات آموزش بورس به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *