تحلیل تکنیکال دکپسول (تولید ژلاتین کپسول ایران) | 4 بهمن 99

تحلیل تکنیکال دکپسول (تولید ژلاتین کپسول ایران) | 4 بهمن 99
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

تولید ژلاتین کپسول ایران با نماد دکپسول در بازار اول فرابورس و گروه مواد و محصولات دارویی قرار دارد. موضوع فعالیت شرکت، تولید، توزیع و صادرات و واردات انواع پوکه های کپسول دارویی، واردات صادرات مواد اولیه دارویی و لوازم و تجهیزات پزشکی و تولید هرگونه مواد و محصولات دارویی، بهداتشی، آرایشی و همچنین خرید و فروش، واردات و صادرات مواد مذکور و کلیه امور بازرگانی در داخل و خارج از کشور براساس مقررات جمهوری اسلامی ایران و روابط تجاری بین المللی (صادرات و واردات کالاهای مجاز بازرگانی) می باشد.

مطابق صورت های مالی 9 ماهه منتهی به  30/09/99 این سهم 234 تومان سود ساخته است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 154 درصد افزایش داشته است.

همچنین مجوز افزایش سرمایه 50 درصدی نماد دکپسول از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور تامین بخشی از مخارج خرید ماشین آلات تولیدی پوکه کپسول ژلاتین صادر شده است.

بر اساس تحلیل تکنیکال ، این سهم در محدوده حمایتی 4000 تومان قرار گرفته است و امروز هم بعد از واکنش به این قیمت، تا صف خرید نیز پیش رفت.

در صورت رشد از این محدوده، مقاومت مهم سهم در حوالی 5 هزار تومان قرار گرفته است.

در معاملات امروز 1 میلیون و 300 هزار برگ سهم معامله شد که تقریبا به اندازه میانگین حجم ماه (1 میلیون و 475 هزار) بوده است.
کدهای حقیقی با سرانه 30 میلیون تومان خرید کردند و سرانه فروش آنها نیز حدود 8 میلیون تومان بود و در نهایت قدرت خریدار به فروشنده حقیقی 3.8 بود.

می توانید گزارش بازار سهام و آپدیت تحلیل ها را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil  (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات آموزش بورس  به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *