تحلیل تکنیکال بمپنا (تولید برق عسلویه مپنا) | 21 دی 99

تحلیل تکنیکال بمپنا (تولید برق عسلویه مپنا) | 21 دی 99
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

تولید برق عسلویه مپنا با نماد بمپنا در بازار فرابورس و گروه عرضه برق، گاز، بخار و اب گرم قرار دارد. موضوع فعالیت شرکت احداث انواع نیروگاه اعم از گازی، سیکل ترکیبی یا بخاری و بهره برداری از آن جهت تولید برق، خرید و فروش و صدور برق می باشد.

مطابق چارت، این نماد از محدوده 17500 تومان افتی در حدود 55 درصد را تا کف کانال در حوالی 7700 تومان تجربه کرد و بعد از واکنش به این ناحیه توانست تا 10 هزار تومان نیز رشد قیمت را تجربه کند و سپس دچار اصلاح شد.

امروز توانست از مقاومت 10 هزار تومان عبور کند و محدوده تراکمی را نیز رو به بالا بشکند. در صورت تثبیت روی این محدوده می تواند تا 12 هزار تومان نیز رشد را تجربه کند.

در صورت کاهش قیمت نیز، حمایت مهم سهم در محدوده 9 هزار تومان قرار دارد.

کسب اطلاعات بیشتر درباره صفر تا صد نحوه تحلیل تکنیکال در بازارهای مالی از طریق ویدئو‌ها و مقالات آموزشی در سایت سینگال

در دو روز اخیر این نماد با اقبال بازار مواجه شده است و حجم های نسبتا بالایی در آن معامله شده است.

در معاملات امروز که با صف خرید 2 میلیونی نیز همراه شد، حدود 4 میلیون برگ سهم معامله شد که بیش از 15 برابر میانگین حجم ماه در این نماد بوده است.

بیش از 90 درصد فروش ها توسط کدهای حقوقی انجام گرفت که عمده آن را 800 کد حقیقی با سرانه 50 میلیون تومانی خرید کردند. سرانه فروش حقیقی ها در معاملات امروز 20 میلیون تومان بود و در نهایت قدرت خریداران به فروشندگان حقیقی در این نماد 2.59 بود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات  آموزش بورس  به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *