2 سهم برگزیده امروز بازار سهام (وخاور،سرچشمه) | یکشنبه 14 دی 99

2 سهم برگزیده امروز بازار سهام (وخاور،سرچشمه) | یکشنبه 14 دی 99

در این گزارش برخی نمادهایی که حجم نسبتا بالایی در مقایسه با میانگین 30 روز گذشته معامله شده اند، قدرت خریدار به فروشنده حقیقی یا سرانه خرید هر کد حقیقی بالاست و تحرکاتی در تابلوی معاملاتی آنها مشاهده شده است، معرفی می شود و شما می توانید این نمادها را بررسی کنید.

نمادهای معرفی شده به هیچ وجه سیگنال خرید و فروش نیست و صرفا برای بررسی بیشتر ارایه شده است.

مسئولیت هر گونه خرید و فروش با خود شماست.

می توانید گزارش بازار سهام و سایر حجم های مشکوک را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil  (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.
ردیفنمادمقایسه با میانگین حجم 30 روزقدرت خریدار به فروشنده حقیقی
1وخاور1.32.8
2سرچشمه1.531.6

1. وخاور:

بانک خاور میانه با نماد وخاور در بازار بورس و گروه بانک ها و موسسات اعتباری قرار دارد. این نماد که در یک کانال صعودی بلند مدت در حرکت است، در محدوده 900 تومان و در نزدیکی میانگین متحرک نمایی 200 روزه با افزایش تقاضا رو به رو شده است.

در معاملات امروز که با صف خرید نیز همراه شد، سرانه خرید کدهای حقیقی 42 میلیون تومان و سرانه فروش آنها 15 میلیون تومان بود.

در صورت افت از این محدوده، حمایت مهم سهم در حوالی 800 تومان قرار دارد و در صورت رشد نیز، مقاومت 1200 تومان پیش روی این نماد می باشد.

برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
کسب اطلاعات بیشتر درباره صفر تا صد نحوه تحلیل تکنیکال در بازارهای مالی از طریق ویدئو‌ها و مقالات آموزشی در سایت سینگال

2. سرچشمه:

سرمایه گذاری مس سرچشمه با نماد سرچشمه در بازار فرابورس و گروه سرمایه گذاری ها قرار دارد. بعد از رشد 45 درصدی از محدوده 650 تومان تا 1000 تومان، این سهم دچار اصلاح شد و امروز با تقاضای خوبی رو به رو شد.

در معاملات امروز که با صف خرید به پایان رسید، سرانه خرید کدهای حقیقی 23 میلیون تومان و سرانه فروش آنها 14 میلیون تومان بود.

در صورت کاهش قیمت مهمترین حمایت سهم در محدوده 600 تومان قرار دارد و در صورت رشد قیمتی نیز مقاومت مهم 1000 تومان را پیش رو دارد.

برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و آموزش بورس  به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *