رشد بدون توقف شاخص کل بورس | دیلی سیگنال 5 تیر

رادیو سیگنال در شنوتو و کست‌باکس با آخرین و مهمترین تحولات بازار سرمایه میزبان شماست

با توجه به وضعیت رو به رشد بورس در هفته گذشته انتظار می‌رفت امروز نیز بازار اول هفته ی سبزی را تجربه کند. شاخص در یک روند صعودی توانست 1.71 درصد رشد را تجربه کند و به 1.233 میلیون برسد. 
شاخص هم‌وزن نیز که در چند روز اخیر با شاخص کل همراه شده، رشد 1 درصدی را ثبت کرد. رشد شاخص هم‌وزن از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا انعکاسی از اکثریت بازار است. 
اتفاقات هفته گذشته از جمله انتخابات ریاست جمهوری، به همراهی پیگیری جدی واریز 3.5 همت باقی مانده به صندوق توسعه بازار، انگیزه لازم برای رشد شاخص کل را در چند روز اخیر ایجاد کرده است. باید دید این موج جدید ایجاد شده قدرت تغییر روند را دارد و یا خیر؟

تعیین قیمت کف برای فولاد در بورس کالا، سبب همراهی اقبال با این گروه شد.از طرفی گروه خودرویی و بانکی که اوضاع مطلوبی در هفته گذشته داشته‌اند امروز با عرضه‌های زیادی مواجه شدند. ارزش معاملات خرد به 6.9 همت رسید و به روند رو به رشد خود در روزهای اخیر ادامه داد.

گزارش بازار سهام و آپدیت تحلیل‌ها هر روز در کانال تلگرام تحلیل با سیگنال

در برنامه ی امروز دیلی سیگنال به همراه آقای دکتر فرهنگ صحابی به بررسی اوضاع بازار پرداختیم و ایشان ضمن اشاره به پتانسیل های صعودی بازار ، نکات مهمی که سرمایه گذاران در این روزها باید به آن دقت کنند، بیان نمودند.

در بخش دوم برنامه نیز با آقای رسول خدادوست، کارشناس و پژوهشگر اقتصادی، آمار تورم خرداد ماه را مورد بررسی قرار دادیم. مرکز آمار ایران گزارش مربوط به تورم خردادماه را منتشر کرد و بر این اساس پرونده تورم خردادماه با ثبت یک رکورد بسته شد. طبق گزارش مذکور، تورم سالانه در خردادماه 1400 رقم 43 درصد را به ثبت رسانده که طی یک دهه اخیر بی‌سابقه است. همچنین تورم ماهانه از رقم 0.7 درصد در اردیبهشت‌ماه به 2.5 درصد در خردادماه رسیده است. تورم نقطه به نقطه نیز درحالی که روند نزولی را در پیش گرفته بود، از 46.9 درصد در اردیبهشت‌ماه به 47.6 درصد در خردادماه افزایش یافت.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات آموزش بورس به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *