تحلیل تکنیکال فلوله (لوله و ماشین سازی ایران) | 23 دی 99

تحلیل تکنیکال فلوله (لوله و ماشین سازی ایران) | 23 دی 99
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کگلیک کنید

لوله و ماشین سازی ایران با نماد فلوله در بازار بورس و گروه فلزات اساسی قرار دارد. این شرکت در صنعت ریخته گری چدن فعالیت می کند و محصولاتی از جمله لوله ها و اتصلات چدنی، پره های چدنی شوفاژ و دیگ شوفاژ تولید می کند.
بر اساس تحلیل تکنیکال، این نماد از محدوده 4300 تومان افتی در حدود 56 درصد را تا حوالی 1900 تومان تجربه کرد و سپس توانست تا 2800 تومان نیز رشد 40 درصدی را تجربه کند و اکنون در حال اصلاح قیمتی به سر میبرد.

حمایت مهم سهم محدوده 1900 تومان و مقاومت سهم نیز در قیمت 2800 تومان قرار دارد.

امروز شاهد معاملات خوبی در این نماد بودیم و بیش از 7 میلیون برگ سهم در این نماد معامله شد که بیش از 1.5 برابر میانگین حجم ماه بود.

سرانه خرید کدهای حقیقی 31 میلیون تومان و سرانه فروش نیز 17 میلیون تومان بود که در نهایت باعث برتری خریداران حقیقی به فروشندگان حقیقی با نسبت 1.77 شد.

تابلوی سهامداران عمده فلوله

صندوق بازنشستگی کشوری با 22 درصد، بیش ترین سهم را داراست.

از نکات جالب توجه سهامداران عمده در نماد فلوله این است که دو شخص حقیقی که در تصویر نیز با رنگ قرمز مشخص شده است اخیرا به تابلوی سهامداران عمده این نماد اضافه شده اند.

یکی از آنها در تاریخ 23/09/99 و دیگری در تاریخ 23/10/99 به تابلوی سهامداران این سهم اضافه شده اند.

همچنین، صندوق سرمایه گذاری مشترک یکم اکسیر فارابی نیز  در تاریخ 16/09/99 به این تابلو اضافه شده اند.

می توانید گزارش بازار سهام و سایر حجم های مشکوک را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil  (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات  آموزش بورس  به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *