تحلیل تکنیکال غگل | دوشنبه 17 آذر 1399

تحلیل تکنیکال غگل | دوشنبه 17 آذر 1399

شرکت گلوکوزان در بازار دوم بورس و گروه “محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند وشکر” با نماد “غگل” مورد معامله قرار می گیرد.

با توجه به تحلیل تکنیکال ارئه شده در معاملات امروز دوشنبه 17/09/1399، بیش از 90 میلیون برگ سهم به ارزش 47 میلیارد تومان با قیمت پایانی 521 تومان (0.76%-) داد وستد شد و آخرین معامله نیز در قیمت 509 تومان (3.05%-) به انجام رسید. به نظر می رسد با توجه به اختلاف قیمت آخرین معامله و قیمت پایانی، شروع معاملات فردا با افزایش عرضه ها همراه باشد.

از دید تکنیکالی سهم درون مجموعه ای از کانال های صعودی در حال نوسان است که واکنش های خوبی را از سهم در برخورد به سطوح مقاومتی و حمایتی این کانالها داشته ایم.

در صورت ادامه عرضه ها در سهم،حمایت های پیش روی آن را می توان بازه 455-486 تومان و پس از آن 386 تومان در نظر گرفت.

شرط ادامه روند صعودی برای سهم، گذر از مقاومت حوالی 600 تومان است. که به نظر می رسد برای گذر از این منطقه، نیاز به دست به دست شدن سهام و تکمیل اصلاح زمانی باشد.

دو سناریو را برای سهم می توان در نظر گرفت، در سناریو اول، سهم در قالب موج d تا محدوده 600 تومان رشد خواهد کرد و پس از آن وارد موج e و اصلاح قیمتی زمانی خواهد شد و پس از تکمیل آن، به سمت شکست سقف 600 تومان و ادامه روند صعودی پیش خواهد رفت.

حد ضرر سناریو از دست دادن حمایت 455-465 تومان خواهد بود.

جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید.

سناریو دوم حاکی از اتمام گام اول اصلاح سهم در قالب موج w می دهد و اکنون درون موج x خود قرار دارد و می تواند با گذر از بازه مقاومتی 600-645 تومان، تا محدوده 885 تومان، صعود سهم ادامه دار باشد و پس از آن برای تکمیل موج y خود وارد اصلاح قیمتی/ زمانی شود.

حد ضرر این سناریو از دست دادن حمایت 386 تومان خواهد بود.

جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید.
شما می توانید جهت رصد بازار و اخبار بازار سرمایه، کانال Signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) را دنبال کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات آموزش بورس به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • سلام وخسته نباشید می خواستم بدونم سهام شستا کی رشد می کنه لطفا راهنماییم کنین ممنون❤