تحلیل تکنیکال قیمت ترون به همراه نمودار (19 خرداد ماه 1399)

تحلیل تکنیکال قیمت ترون به همراه نمودار (19 خرداد ماه 1399)

ترون (Tron) نوعی سیستم سرگرمی غیرمتمرکز و پلتفرمی برای اشتراک گذاری محتوا است که با استفاده از تکنولوژی بلاک چین و شبکه همتا به همتا (Peer to Peer) کار می‌کند. این پروتکل به تمامی کاربران امکان انتشار، ذخیره سازی و مالکیت دیتا و محتوا را بصورت کاملاً رایگان، غیرمتمرکز و خودکار می‌دهد.

جاستین سان، بنیانگذار ترون، از راه اندازی ترون 4.0 در تاریخ هفتم جولای خبر داد. به گفته وی، شبکه ترون پس از این به روز رسانی، کارآمدتر، انعطاف پذیرتر و قدرتمندتر از گذشته خواهد بود. مقیاس پذیری و حریم خصوصی از جمله مواردی هستند که با نسخه 4.0 ترون به قابلیت‌های شبکه اضافه خواهند شد. همچنین ترون 4.0، با استفاده از مکانیزم اجماع دو لایه، مزایای DPoS و PBFT را ترکیب می‌کند و در نتیجه زمان تایید بلاک را از ۵۷ ثانیه به ۳ ثانیه کاهش می‌دهد.

علیرغم تنش‌های میان سی زد، مدیرعامل بایننس و جاستین سان، صرافی پولونیکس ارزهای BNB و BUSD را به لیست خود اضافه کرد. جاستین سان که بخشی از مالکیت پولونیکس را در اختیار دارد پس از اعمال فشار بر شبکه استیمیت، از سوی سی زد مورد سرزنش قرار گرفت. انتشار این خبر پیش از راه اندازی ترون 4.0 صورت گرفت.

با انتشار خبر راه اندازی ترون 4.0، قیمت این ارز دیجیتال حدود 10 درصد افزایش یافت. همانطور که در نمودار قیمت در تایم فریم روزانه مشاهده می‌شود، ترونیکس پس از ریزش صورت گرفته قیمت در ماه مارس، در کانالی صعودی قرار گرفته است و در حال حاضر بالاتر از کومو قرار دارد و کوموی فیوچر نیز صعودی است که نشان می‌دهد در کوتاه مدت، خریداران دست بالاتر را دارند. در صورتی که قیمت، حمایت کومو رو حفظ کند، انتظار افزایش قیمت تا 0.023 دلار و 0.026 دلار را خواهیم داشت.

اما در نگاه بلند مدت، قیمت از ماه ژوئن سال 2019 در کانالی نزولی قرار گرفته است و تا زمانی که از سد 0.018 دلار عبور نکرده است، نمی‌توان امید چندانی به رشد آن داشت.

تحلیل تکنیکال قیمت ترون به همراه نمودار (19 خرداد ماه 1399)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
برای مشاهده اخبار و تحلیل‌های بیشتر می توانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال (Signal_Cryptocurrencyworld) مراجعه کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *