تحلیل تکنیکال بجهرم | 8 دی 99

تحلیل تکنیکال بجهرم | 8 دی 99

معرفی شرکت:

شرکت زرین کالای مبین در شهریور ماه سال 1390 به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس و در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید. نام شرکت در اواخر سال 1394 به شرکت ” توسعه مولد نیروگاهی جهرم” تغییر یافت و با نماد “بجهرم” در بازار دوم فرابورس و گروه “عرضه برق، گاز، بخار و آب گرم” مورد معامله قرار می گیرد.

شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم به عنوان شرکتی غیر دولتی و مالک یکی از نیروگاه های بزرگ کشور فعالیت موثری در این صنعت دارد و مسئولیت تامین این نیاز حیاتی را در منطقه مرکز و جنوب کشور بر عهده دارد.

تابلو معاملاتی سهم

در جریان معاملات امروز دوشنبه 08/10/1399، بیش از 87 میلیون برگ سهم به ارزش 366 میلیارد ریال با قیمت پایانی 4191 ریال (3.54%-) داد و ستد شد و آخرین معامله در آن نیز در قیمت 4169 ریال ( 4.05%-) صورت گرفت.

قدرت خریدار و فروشنده حقیقی در سهم تقریبا با هم برابر بود و حدود 1.8 میلیارد تومان خروج پول حقیقی از سهم داشتیم.

تحلیل تکنیکال

این سهم پس از صعود در قالب یک زیگزاگ بالا رونده وارد روند اصلاحی نسبتا عمیقی شد و از قیمت 990 تومان تا نزدیکی 325 تومان کاهش قیمت داشت و پس از آن با ورود خریداران، روند نزولی سهم متوقف شد.

از دید موجی به نظر می رسد سهم درون ریز موج انتهایی اصلاح خود قرار گرفته است و می توان انتظار داشت با شسکت مقاومت خط x-b-d، سهم روند صعودی خود را با اهداف 495 تومان، 645 تومان و 770 تومان شروع کند.

جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

حد ضرر سناریو موجی را می توان شکست حمایت 375 تومان در نظر گرفت. حمایت بعدی در صورت از دست دادن این سطح، 325 تومان ( کف قبلی) خواهد بود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات آموزش بورس به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *