افزایش قدرت استخراج بیت کوین تا سال 2023 در تگزاس 5 برابر خواهد شد

افزایش قدرت استخراج بیت کوین تا سال 2023 در تگزاس 5 برابر خواهد شد

تقاضای قدرت استخراج بیت کوین تگزاس تا سال 2023 می تواند 5 برابر افزایش یابد.

در حالی که ایالت تگزاس مشتاق تبدیل شدن به هاب جهانی برای عملیات استخراج بیت کوین است، ساکنان نگران هستند که شبکه برق نتواند مصرف برق را مدیریت کند.از آنجایی که ایالت تگزاس با هجوم سریع عملیات استخراج بیت کوین مواجه است، زیرساخت های الکتریکی آن باید تا سال 2023 بتواند تا 5000مگاوات انژی بیشتر پشتیبانی نماید .

صنعت استخراج بیت کوین در تگزاس در حال حاضر حدود 500 تا 1000 مگاوات برق مصرف می کند. شورای الکتریکی تگزاس (ERCOT) پیش بینی می کند که تقاضا تا سال 2023 تا 5 برابر افزایش یابد و طبق گزارش ها، 3000 تا 5000 مگاوات اضافی را برنامه ریزی کرده اند.این گسترش در حالی صورت می‌گیرد که ایالت تگزاس قصد دارد 20 درصد از عملیات استخراج بیت کوین در اختیار داشته باشد . از زمانی که دولت چین در اوایل امسال رسما استخراج بیت کوین را ممنوع کرد، تگزاس به عنوان مقصد مورد علاقه استخراج کنندگان بیت کوین بوده است زیرا استخراج کنندگان کریپتو از تخفیف 10 ساله مالیاتی، اعتبار مالیات بر فروش و آموزش نیروی کار تحت حمایت دولت برخوردار میشوند.

با این حال، برخی از ساکنان تگزاس نگران هستند که شبکه برق موجود نمی تواند پاسخگوی این حجم از تقاضا باشد ،برخی از ماینرها تلاش کرده اند تا ترس ساکنان را در مورد تخلیه احتمالی منابع کاهش دهند. استاندارد تگزاس در 21 اکتبر گزارش داد که برخی از ماینرهای بیت کوین با ارائه دهندگان برق محلی برای اطمینان از پایداری شبکه در حال همکاری هستند.در همین حال، چندین نفر دیگر قصد دارند با استفاده از منابع انرژی جایگزین و کاملاً تجدیدپذیر و عملیات استخراج BTC را ادامه دهند.

در حال حاضر هیچ پیشنهادی از سوی دولت ایالت تگزاس برای رسیدگی به مسائل بالقوه ای که ممکن است از افزایش تقاضای برق از سوی ماینرهای کریپتو ایجاد شود، وجود ندارد. همانطور که توسط استاندارد تگزاس پیشنهاد شده است، استخراج‌کنندگان می‌توانند در خاموش کردن سخت‌افزار خود در دوره‌های اوج تقاضا انعطاف‌پذیر باشند یا اگر بخواهند در دوره‌های اوج تقاضا روشن بمانند، به ازای هر کیلووات باید مقدار پرداختی بیشتری داشته باشند .