صرافی BTC Markets مدیران سابق ASX و Tyro را در هیئت مشاور استخدام می کند

صرافی BTC Markets مدیران سابق ASX و Tyro را در هیئت مشاور استخدام می کند

دیوید راپر (David Raper) و گری دورسما (Garry Duursma) به هیئت مشاوران بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال استرالیا، BTC Markets خواهند پیوست.

بزرگترین صرافی دارایی های دیجیتال استرالیا، BTC Markets، اعلام کرده است که دو عضو ارشد جدید به نام های دیوید راپر و گری دورسما را به هیئت مشاوران خود اضافه خواهد کرد. BTC Markets دارای 325 هزار مشتری استرالیایی است که بیش از 17.1 میلیارد دلار استرالیا در این پلتفرم معامله کرده اند .

کارولین بولر، مدیر عامل BTC Markets بیان نمود که انتصاب دو مدیر اجرایی جدید به پلتفرم کمک می کند تا به چشم انداز خود در مورد گسترش بازار دست یابد.او به کوین سایت تلگراف گفت: «ما مدتی به دنبال پیوستن افراد در آن سطح مشاوران ارشد بودیم و افزود که این دو انتصاب یک اقدام اهسته و یک بخش از برنامه های بزرگتر هستندهر دو فرد انتصابی جدید قبلاً در امور مالی سنتی کار کرده اند. Duursma هفت سال در Tyro pays کار کرده و در Mastercard نیز فعالیت داشته است .

کارولین بولر امیدوار است که سابقه و تجربه او در سیستم های پرداخت به صرافی کمک کند تا انتظارات مشتریان اصلی خود را برآورده کند تا به طور یکپارچه بین فیات و کریپتو حرکت کنند .

راپر نیز به مدت 15 سال در ASX کار کرد و همچنین سمت هایی در J.P. Morgan و SFE Corporation داشته است .

کارولین بولر همچنین معتقد است که دو مدیر اجرایی جدید می‌توانند به توسعه چند پروژه آتی که صرافی «در پس‌زمینه روی آن‌ها کار می‌کند»، از جمله «کانال‌های پرداخت و انتقال به راه‌حل نگهداری شخص ثالث» کمک کنند. این صرافی همچنین قصد دارد «تعداد پروژه‌های توکن‌ها و سکه‌ها را با عبور از Q4 به Q1 افزایش دهد».