تکلیف خدمات کرولا هیبرید سایپا مشخص شد ؛ قرارداد همکاری مشترک سایپا با یک شرکت خصوصی
به تازگی سایپا یدک به عنوان بازوی خدمات گروه خودروسازی سایپا، قرارداد مشترکی را با نامی خودرو پیشرو برای خدمات پس از فروش تویوتا عقد کرده است.
به تازگی سایپا یدک به عنوان بازوی خدمات گروه خودروسازی سایپا، قرارداد مشترکی را با نامی خودرو پیشرو برای خدمات پس از فروش تویوتا عقد کرده است.
سایپا یدک طی یک اقدام نوآورانه قرارداد همکاری مشترک در خصوص خدمات پس از فروش کرولا هیبرید را با یک شرکت خصوصی واردکننده منعقد کرده است. این اقدام سایپا می تواند گامی در جهت خصوصی سازی عملیاتی در حوزه خدمات پس از فروش قلمداد شود. بر اساس این قرارداد، خدمات پس از فروش کرولا هیبرید سایپا به نامی خودرو پیشرو واگذار کرده است که این شرکت واردکننده در حال حاضر بیشترین تعداد نمایندگی های خدمات پس از فروش را در سطح کشور دارد و همین باعث می شود تا خیال مشتریان کرولا هیبرید سایپا از این بابت راحت شده باشد. نکته مهم در مورد این قرارداد این است که مشتریان کرولا هیبرید حالا 5 سال گارانتی (150 هزار کیلومتر) را با خرید از سایپا تجربه می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط گارانتی نامی خودرو می توانید به وبسایت این شرکت مراجعه کنید.
در جلسه عقد قرارداد این همکاری مشترک مدیرعامل، هیئت مدیره و مدیران سایپا یدک به همراه مدیرعامل و جمعی از مدیران نامی خودرو پیشرو حضور داشتند و در خصوص اهمیت خدمات پس از فروش در خصوص خودروهای وارداتی بحث های مهمی مطرح شد. این جلسه که در تاریخ 7 آبان ماه و در ساختمان مرکزی سایپا یدک برگزار شد. این جلسه ابتدا با صحبت های دکتر سرمدی، معاونت خدمات پس از فروش سایپا یدک و پس از آن با اشارات اردلان حسینی، مدیرعامل شرکت سایپا در خصوص اهمیت خدمات پس از فروش سایپا آغاز شد. مدیران سایپا یدک بر این نکته تاکید داشتند که کیفیت خودروهای تویوتا و میزان رضایتمندی و استقبال مشتریان از این برند، در کشور بسیار زیاد بوده و ارائه خدمات پس از فروش متمایز برای این خودروها، یکی از اولویتهای مهم دیگر برای شرکت سایپا یدک می باشد.
اردلان حسینی، مدیرعامل شرکت سایپا یدک به بحثهای کارشناسی و همکاری های انجام شده فیمابین شرکت سایپا یدک و شرکت نامی خودرو پیشرو اشاره کرده و عنوان نمودند که : «برای اولین بار، محصولی به مشتریان ارائه خواهیم نمود که 5 سال گارانتی ارائه خدمات پس از فروش خواهد داشت.»
در پایان، آقای دکتر حسینی با بیان این موضوع که نحوه و کیفیت ارائه خدمات پس از فروش، وجه تمایز شرکتهای رقیب وارد کننده خودرو در کشور می باشد، اعلام نمودند این دو شرکت می بایست رضایتمندی مشتریان را در اولویت قرار داده تا با همکاری هم و در کنار هم این اقدام اثرگذار را به بهترین نحو ممکن، اجرا نمایند.
در ادامه این جلسه، جناب آقای مهندس هادی سرهنگی، مدیرعامل محترم شرکت نامی خودرو پیشرو، ضمن تقدیر و تشکر از اعتماد شرکت سایپا یدک، با اشاره به تلاش بیوقفه تیم نامی خودرو پیشرو، در جهت تحقق هرچه بهتر توافقات صورت گرفته بین دو شرکت، در قالب پروتکل تعیین شده، به منظور ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، توضیحات مربوطه را ارائه نمودند و اشاره کردند : « با توجه به ویژگیهای مشتریانی که خودروهای برند تویوتا را انتخاب می نمایند، یکی از رسالتها و اهداف اصلی، ارائه خدمات مناسب با در نظر گرفتن چشم انداز تویوتا با عنوان “بهترین خدمات در هر شهر” (Best Service In Town) ، بوده و علاوه بر گارانتی 5 ساله و 150 هزار کیلومتری برای خودروها، خدمات ویژه تری برای این ایشان در نظر گرفته شده است.
این خدمات ویژه که تحت عنوان Platinum Warranty به مشتریان ارائه می شود، شامل مواردی چون کارشناسی رایگان خودروها در زمان تصمیم مشتری برای فروش خودرو، امداد خودرو و سایر خدماتی که تضمین کننده کیفیت خدمات در این بازه زمانی 5 ساله می باشد، می گردد.
ایشان در پایان ضمن تشکر مجدد از همراهی تیم سازمان خدمات پس از فروش سایپا (سایپا یدک)، نسبت به ماحصل مطلوب این همکاری برای هر دو مجموعه، افزایش سطح تعاملات آتی و جلب رضایتمندی مشتریان ابراز امیدواری نمودند.
منبع: آخرین خودرو