آیا هایپ توکن‌های ایردراپ‌های تلگرامی همستر کامبت و X Empire تمام شده؛ امید به بازگشت قیمت چقدر است؟

آیا هایپ توکن‌های ایردراپ‌های تلگرامی همستر کامبت و X Empire تمام شده؛ امید به بازگشت قیمت چقدر است؟
خلاصه اخبار

با اصلاح بازار کریپتو، توکن‌های ایردراپ‌های تلگرامی مانند همستر کامبت (HMSTR) و اکس امپایر (X Empire) نیز وارد روند نزولی شده‌اند. ریزش قیمت آن‌ها به گونه‌ای است که برخی ترسیده‌اند شاید دیگر بازگشتی برای قیمت آن‌ها در کار نباشد. به گزارش میهن بلاکچین، در بازار پر تقاضای کریپتو، برخی از توکن‌ها می‌توانند محبوبیت آنی پیدا …

با اصلاح بازار کریپتو، توکن‌های ایردراپ‌های تلگرامی مانند همستر کامبت (HMSTR) و اکس امپایر (X Empire) نیز وارد روند نزولی شده‌اند. ریزش قیمت آن‌ها به گونه‌ای است که برخی ترسیده‌اند شاید دیگر بازگشتی برای قیمت آن‌ها در کار نباشد.

به گزارش میهن بلاکچین، در بازار پر تقاضای کریپتو، برخی از توکن‌ها می‌توانند محبوبیت آنی پیدا کنند. با این حال، آنها با همان سرعتی که ترند می‌شوند می‌توانند در بازار کم رنگ شده یا با ظهور توکن‌های جدی و جلب توجه سرمایه‌گذاران، دچار ریزش شوند. همین موضوع در حال حاضر برای X Empire و HMSTR رخ داده، زیرا قیمت آنها به شدت کاهش یافته است.

آنچه در این مطلب می‌خوانید

چرا توکن‌های ایردراپ‌های تلگرامی سقوط کردند؟

تنها چند روز تا آغاز ماه جدید (نوامبر) باقی مانده، اما بازار کریپتو به میدان نبرد میان گاوها و خرس‌ها تبدیل شده و باعث کاهش قابل توجهی در قیمت توکن‌ها شده است.

این موضوع با افزایش تنش‌ها در خاورمیانه آغاز شد که منجر به اصلاح گسترده در بازار کریپتو شد. در نتیجه، قیمت بسیاری از توکن‌های کریپتو کاهش یافته و تنها تعداد کمی بهبود یافتند. با این حال، این همه ماجرا نیست، زیرا مشکلات داخلی پروژه‌های تلگرامی نیز باعث از بین رفتن هایپ ارزهای دیجیتال محبوب آن‌ها شده است.

کاهش علاقه بازیکنان همستر کامبت

ایردراپ همستر کامبت در حالی که ادعا داشت به بزرگ‌ترین ایردراپ تاریخ تبدیل می‌شود یک لفاظی بیش نبود. این بازی که زمانی بزرگترین و محبوب‌ترین بازی تلگرامی با 300 میلیون کاربر و میلیون‌ها فالوئر در شبکه‌های اجتماعی بود، اکنون هیچ چیزی برای گفتن ندارد. جنجال ایردراپ HMSTR همه چیز را خراب کرد، زیرا تیم این پروژه بخش عمده‌ای از بازیکنان خود را از ایردراپ محروم کرد. در نتیجه، همستر کامبت با واکنش شدید و نفرت جامعه روبرو شد.

حتی از زمان عرضه، قیمت همستر کامبت (HMSTR) با مشکل مواجه بوده و 67٪ از ارزش خود را از دست داده است. این توکن در زمان نگارش، پس از 0.78٪ کاهش در 24 ساعت گذشته، با قیمت 0.002825 دلار معامله می‌شود که نشان می‌دهد احساسات کاربران هنوز بهتر نشده است. موضوع ناامیدکننده‌تر آن است که تیم این پروژه از برنامه‌های فصل 2 رونمایی کرده است، اما کابران هنوز روی خوش به آن نشان نداده‌اند.

پس از تجزیه‌وتحلیل عملکرد توکن HMSTR و احساسات کاربران، هایپ این بازی در حال محو شدن است. حتی عوامل تکنیکال نشان‌دهنده فشار فروش قوی هستند. تنها احتمال یک روند صعودی در صورت عبور از پیوت 0.011898 است که بسیار دور از انتظار و بعید است.

توکن X Empire دست کمی از همستر کامبت ندارد!

پروژه X Empire یکی از پرتقاضاترین بازی‌های کلیکی پس از همستر کامبت است که در مدت کمی به محبوبیت زیادی دست پیدا کرد. اما، اخیراً این پروژه نیز رویداد TGE و ایردراپ خود را به پایان رسانده است که باعث نوسانات قابل توجه و منجر به کاهش قیمت توکن X شده است. حتی در زمان نگارش این مطلب، پس از حدود 4٪ افت در 24 ساعت گذشته و 45٪ ریزش در هفته، قیمت آن 0.0000567 دلار است. با این حال، دلیل دیگری نیز برای این روند نزولی وجود دارد.

مقایسه عملکرد قیمت توکن همستر کامبت و اکس امپایر
مقایسه عملکرد قیمت توکن همستر کامبت و اکس امپایر؛ منبع: کوین مارکت کپ

مشابه جنجال پیش‌آمده برای همستر کامبت، تیم X-Empire نیز بازیکنان را از ایردراپ حذف کرد. طبق اطلاعات منتشر شده، آنها بیش از 44 میلیون کاربر را مسدود کردند و تنها 6 میلیون کاربر را برای ایردراپ مجاز اعلام کردند که باعث ناامیدی شدید بازیکنان شد. اگرچه تیم این پروژه به اذعان خود دلایل درستی برای انجام این کار داشت، اما بازیکنان از قوانین لحظه آخری ناراضی بودند که باعث اتلاف وقت و تلاش آنها شد.

گفتنی است این تیم آمادگی برای فصل بعد این بازی را آغاز کرده است که شاید بتواند دوباره تقاضای آن را افزایش دهد. اما تاکنون تغییری در قیمت توکن آن مشاهده نشده است.

تکلیف توکن‌های ایردراپ‌های تلگرامی چه خواهد شد، آیا رشدی در کار خواهد بود؟

با نگرانی‌ها در مورد تثبیت بازار کریپتو، سرمایه‌گذاران ترسیده‌اند که ممکن است هایپ توکن‌های ایردراپ‌های تلگرامی تمام شده باشد. با این حال، واقعیت کاملا متفاوت است، زیرا این توکن‌های پرطرفدار به دلیل شرایطی که بر عملکرد قیمت آنها تاثیر می‌گذارد با مشکل مواجه هستند. این امر نشان می‌دهد چگونه نوسانات موقت می‌تواند قیمت توکن‌ها را به شدت پایین بیاورد. اما، سرمایه‌گذاران حرفه‌ای به جای نگرانی، بر خرید در قیمت پایین و فروش در قیمت بالا تمرکز خواهند کرد.

بنابراین، اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که توکن‌های ایردراپ‌های خود را نفروخته‌اید، باید بگوییم که همواره به یاد داشته باشید که فروش در همان روز لیست شدن بهترین استراتژی برای این نوع توکن‌هاست. حتی اگر به آینده آن‌ها امیدوار هستید بهتر است طبق استراتژی سرمایه‌گذاران حرفه‌ای پس از فروش، منتظر مانده و مجددا در قیمت‌های پایین‌تر وارد شوید. این استراتژی انگیزه شما برای صبر کردن و رسیدن به قیمت‌های بالاتر را افزایش خواهد داد.

اما اگر به هر دلیلی از این استراتژی استفاده نکرده‌اید، بهترین راه این است که منتظر نوسانات در جریان انتخابات آتی امریکا باشید. امید است در این بازه زمانی شاهد تحولاتی در بازار کریپتو باشیم. لازم به یادآوری است، شاید این توکن‌ها به این زودی‌ها نتوانند از بالاترین سقف تاریخی خود عبور کنند. بنابراین، انتظار برای چنین رخدادی چندان منطقی نخواهد بود.

به هر حال، توجه به این نکته مهم است که بازار کاملا غیرقابل پیش‌بینی است و هر اتفاقی ممکن است در آینده رخ دهد. بنابراین، سرمایه‌گذاران باید قبل از ورود به معامله، تحلیل مناسب وضعیت خود را انجام دهند.

منبع: میهن بلاکچین

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *