آکسیوس: بایدن «وصله ناجور» است؛ تلاش کمپین هریس برای دوری از بایدن

آکسیوس: بایدن «وصله ناجور» است؛ تلاش کمپین هریس برای دوری از بایدن
خلاصه اخبار

تهران-ایرنا- تارنمای «آکسیوس» در گزارشی تاکید کرد که محبوبیت پایین «جو بایدن» و نارضایتی آمریکایی‌ها از عملکرد چهار ساله دولت او به‌حدی زیاد است که باعث شده تا حتی کمپین «کامالا هریس» تمایلی به مشارکت وی برای تبلیغات انتخاباتی نداشته و خواهان جدایی از کسی باشد که با کناره گیری از انتخابات امکان نامزدی هریس را فراهم کرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از این رسانه آمریکایی، تیم انتخاباتی کامالا هریس، نامزد دموکرات‌ها بر این باور است که جو بایدن، رئیس جمهوری ایالات متحده در این برهه حساس انتخاباتی نباید برای هریس کار انتخاباتی کند،‌ چرا که ممکن است فعالیت‌های انتخاباتی او به ضرر هریس تمام شود.

این گزارش با اشاره به محبوبیت 39 درصدی بایدن افزود: تیم هریس و متحدانش نسبت به پیوند بیشتر هریس با رئیس جمهوری نامحبوب آمریکا در مسیر مبارزات انتخاباتی محتاط هستند و معتقدند نزدیک شدن بایدن به هریس در نهایت به نفع دموکرات‌ها نخواهد بود.

آکسیوس با اشاره به شوکه شدن یاران انتخاباتی هریس از اعلام هفته گذشته بایدن مبنی بر کمپین انتخاباتی او به نفع هریس در پیتسبرگ (شهری در ایالت پنسیلوانیا) نوشت: کمپین هریس در اطلاعیه ای تنها از رویدادهایی با حضور کری واشنگتن، بازیگر آمریکایی، برندا مور شهردار سگینا (شهری در ایالات میشیگان) و پت بوتیگیگ، وزیر حمل و نقل در دولت خبر داده است. در این اطلاعیه هیچ رویداد برنامه‌ریزی‌شده‌ای تا قبل از روز انتخابات برای همراهی بایدن با هریس وجود ندارد.

منبع: ایرنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *