قیمت تور کویر کاراکال پاییز ۱۴۰۳

قیمت تور کویر کاراکال پاییز ۱۴۰۳
خلاصه اخبار

کویر کاراکال در 100 کیلومتری شهر بافق در استان یزد قرار دارد که به دلیل نزدیک بودن به روستای صادق‌آباد به کویر صادق‌آباد نیز معروف است. در تمام فصول سال خصوصا فصل پاییز سفر به این کویر محبوبیت زیادی بین گردشگران دارد.

به گزارش تجارت نیوز ،

هر سال با شروع فصل پاییز تورهای کویرگردی رونق بیشتری می‌گیرند و گردشگران دوستدار طبیعت را به سفری جذاب و به یادماندنی به دیدن شبهایی پر ستاره دعوت می‌کنند.

یکی از زیباترین کویرهای ایران کویر کاراکال یزد است. کویری با تپه‌های شنی بکر و درخشان در نور آفتاب روز کویر و آسمانی زیبا و پرستاره در شب.

نام کاراکال از اسم گربه‌ای به همین نام گرفته شده که در این منطقه زیست می‌کند.

از تفریحات تور کویر کاراکال، موتورسواری بر روی رمل‌های شنی، آفرود، قدم زدن بر روی شن‌ها، پیاده‌روی در میان نخلستان‌ها، سافاری، شترسواری در روز و لذت بردن از تماشای آسمان در شب است.

قلعه باقرآباد، نخلستان‌ها، باغ‌های انار و پسته، حمام و آب انبار کاکامیر، خانه وحشی بافقی از دیدنیهای کویر کاراکال است.

قیمت تور کویر کاراکال

قیمت تور کاراکال از دو میلیون و 500 هزار تومان شروع می‌شود. مدت سفر یک شب و دو روز و اقامت در اقامتگاه‌های بومگردی است، همچنین حمل‌ونقل با اتوبوس 32 نفره VIP است. 

بیشترین قیمت تور هم با مبلغ سه میلیون و 550 هزار تومان برای یک شب و دو روز سفر و اقامت در هتل شهر یزد است. حمل‌ونقل نیز با اتوبوس 32 نفره VIP تا یزد و سپس با آفرود تا کویر انجام می‌شود.

منبع: تجارت نیوز

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *