مشکلات سیستان و بلوچستان به دلیل سوءمدیریت است

مشکلات سیستان و بلوچستان به دلیل سوءمدیریت است
خلاصه اخبار

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: استان سیستان و بلوچستان امنیتی نیست و سوءمدیریت در استان اتفاق می‌افتد که باید مدیریت شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، حسینعلی شهریاری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: رزمندگان پدافند هوایی جمهوری اسلامی با خون پاک خود به رژیم غاصب صهیونیست اجازه ندادند آسیبی به ملت و امکانات نظامی برسد.

وی با اشاره به حوادث تروریستی در استان سیستان و بلوچستان، متذکر شد: تعداد شهدای نیروهای انتظامی و سپاه پاسداران و بسیج در هشت ماه گذشته زیاد بوده و چه کسی باید پاسخگوی این عزیزان باشد و تا کی باید شهدای استان ما را در اقصی نقاط استان‌های کشور تشییع کنند و یک چهره زشتی از استان سیستان و بلوچستان به تصویر بکشند؟

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به والله استان سیستان و بلوچستان امنیتی نیست و سوءمدیریت در استان اتفاق می‌افتد که باید مدیریت شود. ما شورای تامین و شورای راهبردی استان داریم، اما متاسفانه در این شوراها حتی یک نفر از نخبگان استان سیستان بلوچستان وجود ندارد. اگر مشکل فقر استان سیستان و بلوچستان حل نشود، شاید مشکلات امنیتی تشدید شود.

منبع: مهر

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *