قیمت دلار امروز ۶ آبان ۱۴۰۳ / قیمت تتر ۶۶ هزار و ۵۰۰ تومان شد

قیمت دلار امروز ۶ آبان ۱۴۰۳ / قیمت تتر ۶۶ هزار و ۵۰۰ تومان شد
خلاصه اخبار

قیمت دلار امروز با افزایش ۵۵۰ تومانی بازگشایی شد و با قیمت تتر در یک خط ایستاد. معامله‌گران معتقدند افزایش محدود قیمت دلار روند طبیعی بازار است و احتمال افت قیمت اسکناس دلار در روزهای آتی را مطرح می‌کنند.

به گزارش تجارت نیوز ،

قیمت دلار روز یکشنبه با افزایش 550 تومانی در کریدور ششم یک کانال بالا رفت. اسکناس دلار در لحظه نگارش این گزارش در میانه کانال ششم از کریدور ششم در حال معامله است.

Screenshot 2024-10-27 at 12.23.26 PM

معامله‌گران، افزایش‌های پلکانی قیمت دلار را حاصل تلاش سیاست‌گذار می‌دانند که با ارزپاشی مانع پرش‌های قیمتی در بازارارز شده است. هر چند باید در نظر داشت تقاضا از هفته گذشته تا حدودی کمتر شده و بازار ارز در تعادل قرار دارد.

برخی فعالان بازار ارز معتقدند در روزهای آینده احتمال برگشت قیمت دلار به کانال‌های ابتدایی کریدور ششم بالاست و تا مشخص شدن نتیجه انتخابات آمریکا بازار ارز نوسان قیمتی محدودی خواهد داشت.

درهم به کانال 18 هزار تومانی برگشت

قیمت درهم امروز با رقم 18 هزار و 240 تومانی بازگشایی شد و رشد 390 تومانی داشت. قیمت تتر در سطح 66 هزار و 500 تومانی قرار گرفت و رشد 150 تومانی داشت. قیمت تتر روز یکشنبه با قیمت دلار در یک خط ایستاد.

پوند انگلیس روی قیمت 86 هزار و 450 تومانی معامله شد و رشد 700 تومانی داشت. قیمت یورو روی رقم 72 هزار و 30 تومانی ایستاد و رشد 600 تومانی داشت.

گفتنی است روز یکشنبه اسکناس دلار با رقم 50 هزار و 419 تومانی عرضه شد و 22 تومان گران شد. حواله دلار نیز با رقم 49 هزار و 45 تومانی عرضه شد و افزایش 30 تومانی داشت.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *