پلتفرم آرکهام اینتلیجنس پشتیبانی از بلاکچین سولانا را آغاز کرد

پلتفرم آرکهام اینتلیجنس پشتیبانی از بلاکچین سولانا را آغاز کرد
خلاصه اخبار

پلتفرم تحلیلی آرکهام اینتلیجنس (Arkham Intelligence) اعلام کرده که پشتیبانی از بلاکچین سولانا را اضافه کرده است. کاربران اکنون می‌توانند طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های آنچین در شبکه سولانا را با استفاده از ابزارهای آرکهام ردیابی کنند. به گزارش میهن بلاکچین، آرکهام اینتلیجنس پلتفرمی تحلیلی است که با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی، اطلاعات آنچین و …

پلتفرم تحلیلی آرکهام اینتلیجنس (Arkham Intelligence) اعلام کرده که پشتیبانی از بلاکچین سولانا را اضافه کرده است. کاربران اکنون می‌توانند طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های آنچین در شبکه سولانا را با استفاده از ابزارهای آرکهام ردیابی کنند.

به گزارش میهن بلاکچین، آرکهام اینتلیجنس پلتفرمی تحلیلی است که با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی، اطلاعات آنچین و آدرس تراکنش‌های بلاکچینی را از حالت ناشناس خارج می‌کند.

آنچه در این مطلب می‌خوانید

اضافه‌شدن پشتیبانی از سولانا به آرکهام

بر اساس اطلاعیه منتشرشده در شبکه اجتماعی X، تیم توسعه آرکهام اینتلیجنس از اضافه‌شدن پشتیبانی از داده‌های شبکه بلاکچینی سولانا به این پلتفرم خبر داده است. به گفته آرکهام، تمام ابزارهای این پلتفرم از حالا برای داده‌های بلاکچین سولانا نیز قابل استفاده هستند. آرکهام در توییت دیگری نوشته است:

کاربران سولانا حالا می‌توانند از آرکهام برای تجسم و ردیابی تراکنش‌های بزرگ، کیف پول معامله‌گران پرسود، دریافت هشدار آنی در رابطه با معاملات انجام‌شده توسط کاربران سولانا، پیگیری عملکرد معاملات آنچین، ردیابی پورتفولیوی معامله‌گران و سرمایه‌گذاران برتر سولانا و … استفاده کنند.

علاوه بر این، کاربران آرکهام می‌توانند از ابزارهای این پلتفرم برای ردیابی میم کوین‌های مبتنی بر سولانا و معاملات آنها یا بررسی فعالیت‌های معامله‌گران خاص در این شبکه بلاکچینی استفاده کنند.

تصمیم آرکهام اینتلیجنس برای پشتیبانی از شبکه سولانا در حالی گرفته می‌شود که این پلتفرم روز گذشته موفق شد تا یک حمله هکری 20 میلیون دلاری را در کیف پول‌های کریپتویی مرتبط با دولت آمریکا شناسایی کند. تیم توسعه این پلتفرم نیز در واکنش به تصمیم جدید خود با شوخی در توییتر اعلام کرد که اتفاقی که ZachXBT، کاراگاه معروف رمزارزها مدت‌ها منتظر آن بوده بالاخره رخ داده است.

آرکهام اینتلیجنس اکتبر امسال اعلام کرد که قصد دارد یک صرافی مشتقه راه‌اندازی کند و مدل تجاری خودش را تغییر دهد.

واکنش مثبت جامعه رمزارزها

خبر پشتیبانی آرکهام از شبکه سولانا، واکنش مثبتی را در جامعه رمزارزها برانگیخت. این اتفاق در حالی رخ داد که در سال گذشته، این پلتفرم با انتقادهای شدیدی روبرو بود. به نظر می‌رسد حالا بسیاری از افراد به ارزش و اهمیت کارهای آرکهام در دنیای کریپتو پی برده‌اند.

داده‌های بلاکچینی ناشناس نیستند و محققان همیشه می‌توانند آنها را تجزیه و تحلیل کنند. با این حال، با ورود ابزارهای جدیدی مثل پلتفرم آرکهام اینتلیجنس، موانع بررسی این داده‌ها به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

منبع: میهن بلاکچین

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *