تحلیلگر کریپتو: ۶۰٪ احتمال وجود دارد که بیت کوین در این سایکل به ۱۷۰ هزار دلار برسد

تحلیلگر کریپتو: ۶۰٪ احتمال وجود دارد که بیت کوین در این سایکل به ۱۷۰ هزار دلار برسد
خلاصه اخبار

جیمی کوتس (Jamie Coutts)، تحلیل‌گر ارشد ارزهای دیجیتال ریل ویژن (Real Vision)، می‌گوید قیمت بیت کوین در این سایکل می‌تواند از قیمت فعلی آن ۱۵۵٪ افزایش یابد. به‌ گزارش میهن بلاکچین، کوتس در گفت‌و‌گویی که در کانال یوتوبی د جورنی من (The Journey Man) داشت، اعلام کرد عرضه جهانی پول افزایش یافته و ممکن است قیمت …

جیمی کوتس (Jamie Coutts)، تحلیل‌گر ارشد ارزهای دیجیتال ریل ویژن (Real Vision)، می‌گوید قیمت بیت کوین در این سایکل می‌تواند از قیمت فعلی آن 155٪ افزایش یابد.

به‌ گزارش میهن بلاکچین، کوتس در گفت‌و‌گویی که در کانال یوتوبی د جورنی من (The Journey Man) داشت، اعلام کرد عرضه جهانی پول افزایش یافته و ممکن است قیمت بیت کوین به‌طور انفجاری افزایش یابد و به قلمروی 6 رقمی برسد.

صعود بیت کوین به قیمت 6 رقمی

جیمی کوتس گفت:

پیش‌بینی من بر این اساس است که اگر به M2 (عرضه پول جهانی) نگاهی بیاندازیم و نقطه اوج بیت کوین را ماه آگوست در نظر بگیریم، قیمت بیت کوین می‌تواند تا حدود 100 هزار دلار افزایش یابد. به‌نظرم احتمالش زیاد نیست، من قیمت 170 هزار دلار را محتمل‌تر می‌دانم.

این تحلیلگر همچنین معتقد است سناریوی خوش‌بینانه‌تری هم وجود دارد که در آن بیت کوین می‌تواند تا 234 هزار دلار یا بالاتر نیز افزایش یابد.

کوتس افزود:

سوال اینجاست که شما احتمال رخ دادن هرکدام از این سناریوها را چقدر بالا می‌دانید. همانطور که گفتم، من خط رگرسیون M2 (قیمت 100 هزار دلار بیت کوین) را به‌عنوان بدترین حالت (حالت پایه) در نظر گرفتم و احتمالات متفاوتی را به باقی سناریوها نسبت داده‌ام.

من فکر نمی‌کنم بیت کوین در این چرخه به 500٬000 دلار برسد، اما به‌نظرم در سایکل‌‌های آینده به آن خواهد رسید. در نتیجه، احتمال بسیار کمی برای این سناریو قائل شدم. از این رو، من پیش‌بینی می‌کنم که بیت کوین می‌تواند تا آگوست سال بعد به 189 هزار دلار دست پیدا کند؛ که در آن زمان، مارکت کپ معادل 3.75 تریلیون دلار خواهدداشت.

احتمال سناریوهای مختلف - منبع: Jamie Coutts در Youtube
احتمال سناریوهای مختلف – منبع: Jamie Coutts در Youtube

بر اساس گفته‌های کوتس، 15٪ احتمال دارد که بیت کوین تا آگوست سال 2025 به 100 هزار دلار برسد، 60٪ احتمال آن وجود دارد که در طول این بازه به 170٬335 دلار برسد، 20٪ شانس نیز وجود دارد که تا 234 هزار دلار افزایش یابد و تنها محتمل است که بیت کوین بتواند به سطح 500 هزار دلار دست پیدا کند.

در زمان نگارش این مطلب، قیمت بیت‌کوین 67 هزار دلار است.

نمودار قیمت بیت کوین در طول 365 روز گذشته - منبع: CoinMarketCap
نمودار قیمت بیت کوین در طول 365 روز گذشته – منبع: CoinMarketCap

منبع: میهن بلاکچین

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *