قیمت محصولات ایران خودرو امروز ۵ آبان۱۴۰۳/ ۲ محصول ایران خودرو میلیاردی شدند + جدول

قیمت محصولات ایران خودرو امروز ۵ آبان۱۴۰۳/ ۲ محصول ایران خودرو میلیاردی شدند + جدول
خلاصه اخبار

قیمت محصولات ایران خودرو امروز 5 آبان 1403 در سربالایی قرار گرفت. اکثر محصولات این شرکت داخلی اکنون با افزایش قیمت روبه‌رو شده‌اند. این رشد قیمت‌ها تا 20 میلیون تومان گزارش می‌شود.

به گزارش تجارت نیوز ،

قیمت محصولات ایران خودرو امروز 5 آبان 1403 اعلام شد. تغییر ایجادشده در بین محصولات ایران خودرو صعوی گزارش می‌شود. طوری که از ابتدای معاملات امروز 11 محصول این شرکت گران شده‌اند.

قیمت محصولات ایران خودرو

بازار خودرو‌های داخلی طبق داده‌های اعلامی در تعداد زیادی از محصولات دستخوش تغییر شد.

تارا دستی V1 با مدل 1403 تعادل خود را همانند سایر محصولات این شرکت از دست داده است. این خودروی سدانِ کلاس C که بر پلتفرم پژو 301 ساخته شده امروز با رشد 17 میلیون تومانی از کانال 700 میلیون خارج و با قیمت 810 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پژو 207 اتوماتیک پانوراما از دسته محصولات محبوب ایران خودرو محسوب می‌شود که از ابتدای معاملات امروز رکورددار افزایش قیمت در بازار داخلی شده که در محدوده یک میلیارد و 50 میلیون تومانی معامله می‌شود.

دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) یکی دیگر از خودرو‌های که بالای مرز یک میلیارد تومانی در بازار معامله می‌شود. این خودرو امروز با رشد پنج میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و دو میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

رانا پلاس (ارتقاء) از محصولات داخلی ایران خودرو محسوب می‌شود که 5.5 میلیون تومان گران‎‌تر شده و به قیمت 645 میلیون تومان به متقاضی تحویل داده می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر صفحه اخبار خودرو را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

منبع: تجارت نیوز

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *