بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس از ناو صددرصد ایرانی شهید سلیمانی

بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس از ناو صددرصد ایرانی شهید سلیمانی
خلاصه اخبار

تهران- ایرنا- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از نظارت میدانی اعضای کمیسیون متبوع خود از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای دفاعی نیروی دریایی سپاه در بندرعباس و بازدید از ناو صد درصد ایرانی شهید سلیمانی خبر داد.

به گزارش ایرنا ، «ابراهیم‌رضایی» در توضیح بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به همراه سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای دفاعی نیروی دریایی سپاه در منطقه یکم دریایی بندرعباس، گفت: در این بازدید انواع شناورهای نیروی دریایی سپاه، موشک‌ها، سامانه‌های پدافندی، پهپادها و سامانه‌های جنگی الکترونیک به نمایش گذاشته شده بود.

وی افزود: سردار تنگسیری و فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه توضیحات لازم را در ارتباط با این توانمندی‌ها و تجهیزات به اعضای کمیسیون امنیت ملی ارائه کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه در ادامه اعضای کمیسیون از ناو شهید سلیمانی بازدید کردند، اظهار کرد: حقیقتاً این ناو صد درصد ایرانی است و قابلیت نشست و برخاست هلیکوپتر هم در آن دیده شده است که کار دانش بنیان و به همت نخبگان ایرانی است.

رضایی با اشاره به اینکه ناو شهید سلیمانی ثمره فرزندان ملت ایران و نخبگان ایرانی است، گفت: حقیقتاً از این همه دستاوردهای ارزشمندی که این عزیزان دارند و همه اینها بازدارنده است، احساس غرور می‌کنم. این تجهیزات عامل اصلی و اساسی است که دشمن نتواند به ما حمله کند و آسیبی به ما برساند.

وی اضافه کرد: بسیاری از امکاناتی که ما در این منطقه دیدیم را خیلی از کشورهای پیشرفته و مدعی دنیا هم ندارند مثل برخی از شناورهایی که با نبوغ نخبگان داخلی ساخته شده و مدعیان حوزه دفاعی در دنیا هم به این توانمندی دست پیدا نکردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن عرض خدا قوت به همه پاسداران و نیروهای مسلح کشور از فرماندهان نیروی دریایی سپاه بابت کارهای ارزشمندی که انجام‌دادند و بابت تامین امنیت ایران و ایرانیان در خلیج همیشه فارس و حفاظت و حراست از تمامیت ارضی ما در جزایر ایرانی سه گانه تا سایر سواحل ما در شمال و در جنوب تقدیر وتشکر کرد.

منبع: ایرنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *