ذوالقدر شهادت «سید هاشم صفی الدین» را تبریک و تسلیت گفت

ذوالقدر شهادت «سید هاشم صفی الدین» را تبریک و تسلیت گفت
خلاصه اخبار

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی شهادت رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان، پیام تبریک و تسلیت صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر ، محمدباقر ذوالقدر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی شهادت سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان را به محضر مقام معظم رهبری و مردم مقاوم و مظلوم لبنان و فلسطین تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام ذوالقدر به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الشهاده فخرنا و فخر اولیائنا

شهادت مجاهد نستوه و همراه صمیمی و یار دیرین سیدالشهدای مقاومت، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان، سید هاشم صفی الدین را به محضر مقام معظم رهبری، عموم آزادیخواهان جهان، مردم مقاوم و مظلوم و صبور لبنان و فلسطین و همه دلاورمردان جبهه مقاومت بویژه رزمندگان غیور و سلحشور حزب الله و به بیت مکرم ایشان صمیمانه تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

بدون تردید جریان اصیل، عمیق و پایدار حزب الله لبنان که تکیه گاه و پشتوانه سیاسی، امنیتی و دفاعی کشور لبنان و جبهه مقاومت است با ترور فرماندهان و چهره‌های برجسته آن و رفتار سبعانۀ رژیم صهیونی در تخریب و بمباران مراکز حزب الله تضعیف شدنی نیست و خون‌های پاک فرماندهان و شهیدان پرافتخار مقاومت که مظلومانه بر زمین ریخته می‌شود با فرماندهی فرماندهان ممتاز و خلاق و خستگی ناپذیر دیگری که فرزندان مکتب مقاومت اسلامی اند، نابودی و اضمحلال رژیم سفاک صهیونی را تضمین خواهد کرد.

به ارواح مطهر و تابناک همه شهیدان محور مقاومت درود می‌فرستیم و از درگاه حضرت حق، علو درجات سیدین شهیدین، سید حسن نصرالله و سید هاشم صفی الدین را مسئلت می نمائیم.

الا ان نصرالله قریب

محمدباقر ذوالقدر

سوم آبانماه 1403

منبع: مهر

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *