تحلیل سنتیمنت؛ پتانسیل صعودی بیت‌ کوین، چین‌ لینک و دوج‌ کوین در بازار ارزهای دیجیتال

تحلیل سنتیمنت؛ پتانسیل صعودی بیت‌ کوین، چین‌ لینک  و دوج‌ کوین در بازار ارزهای دیجیتال
خلاصه اخبار

بازار ارزهای دیجیتال همچنان تحت تاثیر نوسانات شدید است و در این میان، بیت کوین (BTC)، چین لینک (LINK) و دوج کوین (DOGE) در مرکز توجه قرار گرفته‌اند. دلیل این موضوع، رشد قابل‌توجه این توکن‌ها در معیارهای کلیدی مانند فعالیت شبکه و حجم تراکنش‌ها است. به گزارش میهن بلاکچین، طبق داده‌های پلتفرم سنتیمنت (Santiment)، ارزش …

بازار ارزهای دیجیتال همچنان تحت تاثیر نوسانات شدید است و در این میان، بیت کوین (BTC)، چین لینک (LINK) و دوج کوین (DOGE) در مرکز توجه قرار گرفته‌اند. دلیل این موضوع، رشد قابل‌توجه این توکن‌ها در معیارهای کلیدی مانند فعالیت شبکه و حجم تراکنش‌ها است.

به گزارش میهن بلاکچین، طبق داده‌های پلتفرم سنتیمنت (Santiment)، ارزش کل بازار کریپتو با کاهش روبرو است و این موضوع، با افت گسترده بازار سهام همگام شده است. در این میان، بیت کوین به‌عنوان رهبر بازار، چین لینک با عملکرد قوی خود در بازار قراردادهای هوشمند و دوج کوین با محبوبیت فزاینده خود، پتانسیل خوبی برای افزایش قیمت دارند.

آنچه در این مطلب می‌خوانید

نقطه قوت بیت کوین، چین لینک و دوج کوین چیست؟

پلتفرم سنتیمنت 10 ارز دیجیتالی را که از «خوش‌بینی عمومی» (Crowd Optimism) برخوردارند مورد بررسی قرار داده است. این اصطلاح به دارایی‌‌هایی اطلاق می‌شود که بیشتر اعضای جامعه درباره آن‌ها صحبت می‌کنند. در صدر فهرست توکن‌هایی که حداقل 500 میلیون دلار ارزش دارند، می‌توان چین‌ لینک را مشاهده کرد.

ارائه‌دهنده خدمات اوراکل چین‌ لینک، اخیرا با معرفی قابلیت‌های جدید مرتبط با حریم خصوصی در پروتکل تراکنش CCIP خود ، استاندارد جدیدی برای قابلیت همکاری ایجاد کرده و حضور گسترده‌ای در اخبار داشته است.

پست حساب Santiment در پلتفرم X درباره پتانسیل رشد دارایی‌های مختلف
پست حساب Santiment در پلتفرم X درباره پتانسیل رشد دارایی‌های مختلف

سنتیمنت، علاوه بر چین‌ لینک، از بیت‌ کوین، گوت نتورک (Goat Network)، دوج‌ کوین، ریپل (XRP)، پپه (PEPE)، فایل‌ کوین (FIL)، شیبا اینو (SHIB)، آیگن لیر (EigenLayer) و بیم (Beam) نیز نام برده است.

در میان این توکن‌ها، بیت‌ کوین اخیرا توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. با توجه به ممنوعیت بیت‌ کوین توسط دولت هند و بحث‌های جنجالی مایکل سیلر پیرامون نگهداری بیت‌ کوین توسط بانک‌های بزرگ، این دارایی همچنان در صدر بحث‌های اجتماعی این هفته قرار دارد.

دوج‌ کوین نیز این هفته توجه سرمایه‌گذاران خرد را به خود جلب کرده است. انباشت نهنگ‌های DOGE و بحث‌هایی که پیرامون راه‌اندازی ETF آن شکل گرفته، احتمال روند صعودی این دارایی در آینده را افزایش داده است.

پیش‌بینی‌ وضعیت بازار: چه چیزی در انتظار است؟

شایان ذکر است بیت‌ کوین همچنان به عنوان استاندارد سنجش ارزهای دیجیتال در این صنعت باقی می‌ماند. با توجه به روند ETFهای اسپات بیت‌ کوین ، بسیاری از تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند این دارایی می‌تواند تا قبل از پایان سال جاری، به اوج تاریخی (ATH) جدیدی دست یابد.

به طور خاص، تحلیل‌گران پلتفرم برنستین (Bernstein) پیش‌بینی کرده‌اند که قیمت بیت‌ کوین می‌تواند به سطح 220,000 دلار برسد. یک پیش‌بینی بلندپروازانه دیگر نیز، در صورتی که این ارز دیجیتال الگوی صعودی طلا را تکرار کند، احتمال صعود به سطح 230,000 دلار را مطرح کرده است.

احساسات اجتماعی و انتظارات معامله‌گران در بازار، علی‌رغم عدم اطمینان موجود، می‌تواند دارایی‌های نام‌برده را به سمت روندهای صعودی هدایت کنند.

منبع: میهن بلاکچین

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *