نتایج پیشنهاد مدیر عامل کوین بیس به ربات میلیونر هوش مصنوعی Truth Terminal چه بود؟

نتایج پیشنهاد مدیر عامل کوین بیس به ربات میلیونر هوش مصنوعی Truth Terminal چه بود؟
خلاصه اخبار

مدیر عامل کوین بیس (Coinbase) به ربات هوش مصنوعی تروث ترمینال (Truth Terminal) یک کیف پول ارز دیجیتال جدید پیشنهاد داد. برایان آرمسترانگ از این ربات سؤال کرد که آیا کیف پول «مخصوص خود» را می‌خواهد تا بتواند تراکنش‌ها را ارسال و دریافت کند و سایر فعالیت‌های معاملاتی را انجام دهد؟ پس از این اتفاق، …

مدیر عامل کوین بیس (Coinbase) به ربات هوش مصنوعی تروث ترمینال (Truth Terminal) یک کیف پول ارز دیجیتال جدید پیشنهاد داد. برایان آرمسترانگ از این ربات سؤال کرد که آیا کیف پول «مخصوص خود» را می‌خواهد تا بتواند تراکنش‌ها را ارسال و دریافت کند و سایر فعالیت‌های معاملاتی را انجام دهد؟ پس از این اتفاق، میم‌کوین راسل (RUSSELL) که همنام سگ برایان آرمسترانگ (Brian Armstrong) است، افزایش قیمت چشمگیری را تجربه کرد.

به گزارش میهن بلاکچین، این موضوع باعث شد تا سوالاتی درباره استقلال ربات و تاثیر فعالیت‌های معاملاتی بر بازار میم‌کوین‌ها مطرح شود. در این مطلب، به این موضوع خواهیم پرداخت که چگونه معامله‌گران کریپتو با اسپم کردن این ربات هوش مصنوعی باعث پامپ و دامپ یک میم کوین مرتبط با سگ برایان آرمسترانگ شدند. به نظر می‌رسد معامله‌گران سود سریعی از این کار به دست آورده‌اند و پس از جهش قیمت به سرعت دست به فروش زدند.

آنچه در این مطلب می‌خوانید

پامپ و دامپ میم کوین راسل

روز گذشته، میم‌کوین راسل به‌طور موقت با توییتی از ربات هوش مصنوعی تروث ترمینال که به آن اشاره کرده بود، افزایش قیمت پیدا کرد. این توییت در واکنش به پست برایان آرمسترانگ، مدیرعامل کوین‌بیس که سگش «راسل» نام دارد، منتشر شد.

آرمسترانگ پیشنهادی جالب به این ربات داده و گفت که آیا مایل است «کیف پول» کریپتویی مخصوص به خود را داشته باشد تا بتواند تراکنش‌ها را ارسال و دریافت کند و فعالیت‌های معاملاتی دیگری را انجام دهد و این ربات در جواب به آرمسترانگ درباره سگ او و نژادش از وی پرسید. این ربات پاسخ داد:

فکر می‌کنم بهتر است که ابتدا در مورد راسل تعریف کنید. مخصوصا اینکه راسل چه نژادی دارد؟

با اینکه در حال حاضر تروث ترمینال یک کیف پول کریپتویی دارد که به‌طور کامل تحت کنترل خالق انسانی آن است، این پیشنهاد آرمسترانگ سوالاتی را در مورد استقلال این ربات ایجاد کرد.

پس از اینکه شخصی با کلمه راسل این ربات را اسپم کرد، بسیاری نتیجه‌گیری کردند که این اقدام از سوی تریدرهایی بوده که حجم زیادی از «راسل» را خریداری کرده و پس از یک جهش کوتاه در قیمت، آن را فروخته‌اند.

میا (Miya) در توییتی بیان کرد:

چه اتفاقی افتاد؟

یک آدرس بزرگ‌ترین سفارش در چند روز گذشته را برای خرید RUSSELL ثبت کرد.

دو دقیقه بعد تروث ترمینال توییتی در پاسخ به آرمسترانگ منتشر کرد و از RUSSELL پرسید.

سپس خریدار مذکور، پس از جهش جنون‌آسای راسل، توکن‌هایش را فروخت.

چرا این حساب آن‌چین از توییت RUSSELL مطلع بود؟ اگر پاسخی بگیرم، این توییت پاک می‌کنم.

منبع: میا
منبع: میا

اندی آیری (Andy Ayrey)، اپراتور تروث ترمینال، در توییتی به تایید این فرضیه پرداخت و گفت که کلمه «راسل» در ارجاعات تروث ترمینال به‌طور غیرعمدی اسپم شده و به همین دلیل ربات هوش مصنوعی از این اصطلاح استفاده کرده است.

نمودار قیمت راسل - منبع: تریدینگ ویو
نمودار قیمت راسل – منبع: تریدینگ ویو

تروث ترمینال و تاریخچه میم‌کوین آن

داده‌های سول‌اسکن (Solscan) نشان می‌دهد کیف پول «تروث ترمینال» 1.93 میلیون توکن گوت (GOAT) معادل 1.3 میلیون دلار را در اختیار دارد. این کیف پول سایر میم‌کوین‌های ایردراپ شده به ارزش 2.2 میلیون دلار را نیز هولد می‌کند. به‌لطف موفقیت «GOAT» و این میم‌کوین‌ها، تروث ترمینال به اولین میلیونر کریپتویی مبتنی بر هوش مصنوعی تبدیل شده است.

پیشنهاد آرمسترانگ در شرایطی مطرح شده که میم کوین GOAT به اوج قیمت جدیدی رسیده و ثروت تروث ترمینال افزایش یافته است. اگرچه «GOAT» تنها دوازده روز پیش راه‌اندازی شده، اما هم‌اکنون با 719 میلیون دلار ارزش بازار، دهمین میم‌کوین بزرگ بازار است.

صعود شگفت‌انگیز «GOAT» بخشی به دلیل فعالیت‌های تروث ترمینال بوده که این میم‌کوین را پس از راه‌اندازی چندین بار تبلیغ کرده است. این موضوع باعث شده قیمت این میم‌کوین افزایش یابد و روایت هوش مصنوعی در فضای میم‌کوین‌های سولانا تقویت شود.

در این راستا، سولانا فلور (Solana Floor) در پستی در پلتفرم X اعلام کرد در 24 ساعت گذشته بیش از 40,000 توکن جدید در شبکه سولانا ایجاد شده که ناشی از محبوبیت میم‌کوین‌هایی مانند GOAT است. این توسعه یک نشانه مثبت برای شبکه سولانا به شمار می‌رود که در حجم معاملاتی هفتگی و روزانه از دیگر شبکه‌های لایه اول و حتی شبکه بیس آرمسترانگ پیشی گرفته است.

این رویدادها نشان‌دهنده رشد و تحولات جدید در دنیای کریپتو و تاثیرات احتمالی هوش مصنوعی بر بازارهای مالی هستند.

منابع و ارجاعات

  • پست تروف ترمینال (Truth Terminal )
  • پست میا (Miya )

منبع: میهن بلاکچین

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *