حمله پهپادی مقاومت عراق به صهیونیست‌ها در غور اردن

حمله پهپادی مقاومت عراق به صهیونیست‌ها در غور اردن
خلاصه اخبار

مقاومت اسلامی عراق در بیانیه جدید امروز خود از حمله پهپادی به یک مرکز حیاتی رژیم اشغالگر در غور اردن خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم مقاومت اسلامی عراق از حمله پهپادی جدید خود به یک هدف حیاتی رژیم اشغالگر در داخل فلسطین اشغالی خبر داد.

در این بیانیه مقاومت عراق آمده است که در ادامه رویکرد مقاومت ضد اشغالگری، حمایت از مردممان در فلسطین و لبنان و در پاسخ به جنایت‌هایی که رژیم غاصب صهیونیستی علیه غیرنظامیان از جمله کودکان، زنان و سالمندان مرتکب می‌شود، رزمندگان مقاومت اسلامی در عراق صبح امروز پنجشنبه 24 اکتبر یک هدف حیاتی در غور اردن اشغالی را با پهپاد مورد هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی عراق تاکید کرد که عملیات‌ها برای انهدام سنگرهای دشمن با سرعتی فزاینده ادامه خواهد داشت.

پیش از این هم صبح امروز مقاومت عراق اعلام کرد که در ادامه رویکرد مقاومت ضد اشغالگری، حمایت از مردممان در فلسطین و لبنان و پاسخ به جنایت‌هایی که دشمن غاصب صهیونیستی علیه غیرنظامیان از جمله کودکان، زنان و سالمندان انجام می‌دهد، رزمندگان مقاومت اسلامی در عراق امروز پنجشنبه 24 اکتبر یک هدف نظامی در شمال اراضی اشغالی را هدف حمله پهپادی قرار دادند.

در پی تشدید حملات مقاومت اسلامی عراق علیه مراکز نظامی رژیم صهیونیستی، چه از نظر کمّی و چه کیفی، صهیونیست‌ها به‌شدت نگران عواقب این حملات هستند و رسانه‌های ارتش اسرائیل درباره شکست نهاد نظامی این رژیم در شناسایی و رهگیری پهپادهای عراقی صحبت می‌کنند.

رسانه‌های عبری در این زمینه اعلام کردند که چالش‌های زیادی پیشِ‌روی ارتش اسرائیل در برخورد با پهپادهای عراقی وجود دارد.

منبع: تسنیم

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *