حمله حزب‌الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی/ ۳ صهیونیست مجروح شدند

حمله حزب‌الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی/ ۳ صهیونیست مجروح شدند
خلاصه اخبار

در پی حمله موشکی به شهر نهاریا و مناطق الجلیل غربی، منابع رژیم صهیونیستی از افزایش تعداد مجروحان به ۳ نفر و وارد آمدن خسارات گسترده به خودروها خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حدود 50 موشک به سمت مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی از جمله شهر نهاریا شلیک شده است.

به گزارش پلیس رژیم صهیونیستی، چندین موشک در این شهر و مناطق الجلیل غربی سقوط کرده که منجر به آسیب دیدن خودروها و زیرساخت‌ها شده است.

سازمان اورژانس رژیم صهیونیستی، «نجمه داوود الحمراء»، از افزایش تعداد مجروحان در این حملات به 3 نفر خبر داده است.

همچنین، رسانه‌های صهیونیستی حادثه موشکی در نهاریا را «سخت و بحرانی» توصیف کرده‌اند و از زخمی شدن دست‌کم دو نفر دیگر در این مناطق خبر داده‌اند که وضعیت آن‌ها وخیم گزارش شده است.

پلیس رژیم صهیونیستی از ساکنان نهاریا و الجلیل غربی خواسته است که به دلیل ادامه حملات موشکی، در نزدیکی پناهگاه‌ها بمانند و از نزدیک شدن به محل‌های اصابت موشک‌ها خودداری کنند.

در روزهای اخیر و همزمان با افزایش تنش‌ها در مرز لبنان و سرزمین‌های اشغالی، رژیم صهیونیستی هدف حملات موشکی مکرر قرار گرفته است.

این حملات که در واکنش به تجاوزات رژیم صهیونیستی به لبنان و فلسطین صورت می‌گیرد، سبب شده مناطق شمالی اراضی اشغالی به طور مرتب هدف قرار گیرند و خسارات جانی و مالی فراوانی به دنبال داشته باشند.

منبع: مهر

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *