آرامش پیش از طوفان: تحلیل تکنیکال قیمت تون کوین (TON)، دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB)؛ ۳ آبان ۱۴۰۳

آرامش پیش از طوفان: تحلیل تکنیکال قیمت تون کوین (TON)، دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB)؛ ۳ آبان ۱۴۰۳
خلاصه اخبار

بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر با نوساناتی مواجه است که توجه سرمایه‌گذاران و تحلیلگران را به خود جلب کرده و آن‌ها را وادار به ارزیابی مجدد موقعیت‌های خود کرده است. به گزارش میهن بلاکچین، در این میان، حفظ سطوح کلیدی حمایت و شناسایی فرصت‌های خرید از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تا از تغییرات ناگهانی …

بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر با نوساناتی مواجه است که توجه سرمایه‌گذاران و تحلیلگران را به خود جلب کرده و آن‌ها را وادار به ارزیابی مجدد موقعیت‌های خود کرده است.

به گزارش میهن بلاکچین، در این میان، حفظ سطوح کلیدی حمایت و شناسایی فرصت‌های خرید از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تا از تغییرات ناگهانی قیمت جلوگیری شود.

آنچه در این مطلب می‌خوانید

تحلیل تکنیکال قیمت تون‌کوین (TON)

قیمت تون‌کوین همچنان زیر میانگین‌های متحرک قرار دارد که نشان‌دهنده عدم تقاضا در سطوح بالاتر است.

نمودار روزانه قیمت تون کوین - منبع: تریدینگ ویو
نمودار روزانه قیمت تون کوین – منبع: تریدینگ ویو

سطح 5 دلار حمایت اولیه است که باید به آن توجه شود. اگر این سطح شکسته شود، تون‌کوین ممکن است به منطقه حمایت 4.72 دلار تا 4.44 دلار برسد. انتظار می‌رود خریداران با شدت از این منطقه حمایت کنند، زیرا شکستن آن الگوی نزولی سر و شانه را کامل خواهد کرد.

اگر خریداران بخواهند بازگشتی داشته باشند، باید قیمت را بالای میانگین‌های متحرک قرار دهند. در این صورت، تون‌کوین سعی خواهد کرد به 7 دلار صعود کند. فروشندگان تلاش خواهند کرد تا بازیابی را در 6 دلار متوقف کنند، اما احتمال عبور از این سطح زیاد است.

تحلیل تکنیکال قیمت دوج‌کوین (DOGE)

خرس‌ها در تلاشند تا قیمت دوج‌کوین را به سطح شکست از الگوی مثلث متقارن بکشانند.

نمودار روزانه قیمت دوج کوین - منبع: تریدینگ ویو
نمودار روزانه قیمت دوج کوین – منبع: تریدینگ ویو

شیب میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.12 دلار، موج آبی رنگ) صعودی شده و شاخص قدرت نسبی (RSI) در ناحیه اشباع خرید، نشان‌دهنده برتری خریداران است. اگر قیمت از سطح کنونی افزایش یابد یا از خط مقاومت با قدرت بازگشت کند، نشانه‌ای از خرید در کف خواهد بود. این وضعیت می‌تواند چشم‌انداز صعودی بالای 0.15 دلار را بهبود بخشد و دوج‌کوین ممکن است به 0.17 دلار و سپس به 0.19 دلار برسد.

این دیدگاه خوش‌بینانه در کوتاه‌مدت با کاهش قیمت و بازگشت به داخل مثلث باطل خواهد شد. در این صورت، دوج‌کوین ممکن است به میانگین متحرک ساده 50 روزه (0.11 دلار، موج قرمز رنگ) کاهش یابد.

تحلیل تکنیکال قیمت شیبا اینو (SHIB)

عدم موفقیت خریداران در آغاز یک بازگشت از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.000018 دلار، موج آبی رنگ) ریسک کاهش قیمت را افزایش می‌دهد.

نمودار روزانه قیمت شیبا اینو - منبع: تریدینگ ویو
نمودار روزانه قیمت شیبا اینو – منبع: تریدینگ ویو

اگر قیمت زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه بسته شود، شیبا اینو ممکن است به میانگین متحرک ساده 50 روزه (0.000016 دلار، موج قرمز) سقوط کند. این موضوع نشان می‌دهد که این قیمت شیبا ممکن است برای مدتی در محدوده 0.000012 دلار تا 0.000020 دلار باقی بماند.

اگر خریداران بخواهند برتری خود را حفظ کنند، باید به سرعت یک بازگشت از میانگین متحرک نمایی 20 روزه آغاز کنند. در این صورت، شیبا اینو می‌تواند به 0.000020 دلار صعود کند که انتظار می‌رود خرس‌ها در این سطح به فشار فروش خود را افزایش دهند.

منبع: میهن بلاکچین

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *