معامله‌گر معروف: اتریوم، سولانا و فلوکی اینو در شرف جهشی صعودی قرار دارند

معامله‌گر معروف: اتریوم، سولانا و فلوکی اینو در شرف جهشی صعودی قرار دارند
خلاصه اخبار

یکی از معامله‌گران محبوب بازار رمزارزها که طرفداران زیادی دارد معتقد است اتریوم در شرف یک رالی چشمگیر تا محدوده ۴۱۰۰ دلاری قرار دارد. در همین حال وی می‌گوید سولانا، رقیب اتریوم در حال تکرار پرایس اکشن سال ۲۰۲۱ خود است. به گزارش میهن بلاکچین، این معامله‌گر که با نام مستعار این مورتال (Inmortal) در …

یکی از معامله‌گران محبوب بازار رمزارزها که طرفداران زیادی دارد معتقد است اتریوم در شرف یک رالی چشمگیر تا محدوده 4100 دلاری قرار دارد. در همین حال وی می‌گوید سولانا، رقیب اتریوم در حال تکرار پرایس اکشن سال 2021 خود است.

به گزارش میهن بلاکچین، این معامله‌گر که با نام مستعار این مورتال (Inmortal) در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کند نموداری را در پلتفرم X به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد قیمت اتریوم در مسیر 75٪ رشد و رسیدن به 4100 دلار قرار دارد. البته این ارز احتمالا پیش از رسیدن به این هدف با یک اصلاح موقت مواجه خواهد شد.

وی در این باره می‌گوید:

من را دیوانه خطاب کنید اما من فکر می‌کنم خرید اتریوم در سطوح فعلی معامله خوبی است. اتریوم کندتر از سولانا صعود می‌کند اما امن‌تر است.

نمودار اتریوم تایم فریم 1 روزه - منبع: Inmortal/X
نمودار اتریوم تایم فریم 1 روزه – منبع: Inmortal/X

وی در تحلیل تایم‌فریم‌های پایین‌تر نیز می‌گوید اتریوم وضعیت اتریوم کاملا صعودی است و این ارز دیجیتال مقاومت افقی مهمی را به سمت بالا شکسته است:

اتریوم راه را نشان می‌دهد. یک تثبیت کلاسیک زیر خط مقاومت و سپس کف‌های بالاتر.

نمودار اتریوم تایم فریم 1 ساعته - منبع: Inmortal/X
نمودار اتریوم تایم فریم 1 ساعته – منبع: Inmortal/X

در زمان نگارش این مطلب اتریوم در حوالی 2539 دلار معامله می‌شود.

آنچه در این مطلب می‌خوانید

سولانا در حال تکرار سال 2021 است

در همین حال این تحلیلگر معتقد است سولانا، یکی از اصلی‌ترین رقبای اتریوم در حال تکرار پرایس اکشن سال 2021 خود است. در آن زمان قیمت سولانا یک فاز تثبیتی طولانی‌مدت را تجربه کرد و سپس به طور قابل توجهی افزایش یافت.

نمودار سولانا تایم فریم 3 روزه - منبع: Inmortal/X
نمودار سولانا تایم فریم 3 روزه – منبع: Inmortal/X

همانطور که در نمودار بالا مشخص است، قیمت سولانا در سال 2021 برای ماه‌ها زیر 60 دلار تثبیت شد اما سپس رالی صعودی خود را آغاز کرد و به رکورد 259 دلاری رسید. در زمان نگارش این مطلب، هر واحد سولانا در حوالی 166 دلار معامله می‌شود.

حواستان به فلوکی هم باشد

این مورتال در توییت خود به دنبال‌کنندگانش توصیه کرده که نیم نگاهی به ارز دیجیتال فلوکی اینو نیز داشته باشند. به عقیده این تحلیلگر، فلوکی اینو در حال ثبت کف‌های بالاتر صعودی است که از جهش احتمالی آن خبر می‌دهد:

تثبیت زیر مقاومت + کف‌های بالاتر؟ این روند به زودی تمام خواهد شد.

نمودار فلوکی اینو تایم فریم 12 ساعته - منبع: Inmortal/X
نمودار فلوکی اینو تایم فریم 12 ساعته – منبع: Inmortal/X

بر اساس نموداری که وی منتشر کرده، قیمت فلوکی اینو می‌تواند از 0.000151 دلار فعلی به 0.00021 دلار افزایش یابد.

منبع: میهن بلاکچین

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *