این ۲ توکن ۶۰٪ از حجم معاملات میم کوین‌های AI را تشکیل می‌دهند

این ۲ توکن ۶۰٪ از حجم معاملات میم کوین‌های AI را تشکیل می‌دهند
خلاصه اخبار

میم کوین‌های هوش مصنوعی توکن‌هایی هستند که توسط ابزارهای هوش مصنوعی ساخته شده یا تبلیغ می‌شوند. این دسته نوظهور از میم کوین‌ها در ماه اکتبر مورد توجه معامله‌گران قرار گرفت و تاکنون سود زیادی به آنها رسانده است. اما داده‌ها نشان می‌دهد که در حال حاضر دو توکن حدود ۶۰٪ ازحجم معاملات میم کوین‌های هوش …

میم کوین‌های هوش مصنوعی توکن‌هایی هستند که توسط ابزارهای هوش مصنوعی ساخته شده یا تبلیغ می‌شوند. این دسته نوظهور از میم کوین‌ها در ماه اکتبر مورد توجه معامله‌گران قرار گرفت و تاکنون سود زیادی به آنها رسانده است. اما داده‌ها نشان می‌دهد که در حال حاضر دو توکن حدود 60٪ ازحجم معاملات میم کوین‌های هوش مصنوعی را تشکیل می‌دهند.

به گزارش میهن بلاکچین، در حال حاضر بیشتر مارکت کپ و حجم معاملات بازار توکن‌های AI به دو توکن گوتسیوس ماکسیموس (GOAT) و توربو (TURBO) اختصاص دارد.

آنچه در این مطلب می‌خوانید

رشد مارکت کپ میم کوین‌های هوش مصنوعی

بر اساس داده‌های کوین گکو، مارکت کپ میم کوین‌های هوش مصنوعی امروز 9.5٪ افزایش یافته و به 1.9 میلیارد دلار رسیده است. حجم معاملات روزانه نیز از 590 میلیون دلار فراتر رفته است.

میم کوین‌های AI برتر بازار - منبع: CoinGecko
میم کوین‌های AI برتر بازار – منبع: CoinGecko

اما اگر کمی دقیق‌تر شویم می‌بینیم که دو توکن TURBO و GOAT روی هم رفته 360 میلیون دلار، معادل بیش از 60٪ از حجم معاملات میم کوین‌های هوش مصنوعی را به خود اختصاص داده‌اند. بیشتر توکن‌های باقی‌مانده نیز نقدینگی پایینی دارند و حجم معاملات 24 ساعته آنها زیر 1 میلیون دلار است.

ارز دیجیتال توربو میم کوینی است که توسط چت‌ جی‌پی‌تی ساخته شده است، در حالی که توکن گوت توسط حساب توییتری تروث ترمینال «Terminal of Truths» که گمان می‌رود توسط هوش مصنوعی اداره می‌شود تبلیغ می‌شود . افزایش قیمت این توکن‌ها نشان‌دهنده علاقه ترکیبی جامعه به حوزه هوش مصنوعی و میم کوین‌هاست.

گفتگوهای کریپتویی در شبکه‌های اجتماعی - منبع: Kaito
گفتگوهای کریپتویی در شبکه‌های اجتماعی – منبع: Kaito

بر اساس داده‌های کایتو (Kaito)، بیش از 60٪ گفتگوهای فضای مجازی در ماه اکتبر به هوش مصنوعی و میم کوین‌ها اختصاص داشته است. مایلز دویچر (Miles Deutscher)، تحلیلگر معروف بازار در این باره می‌گوید:

من هرگز چنین چیزی را (حجم توجه بالای کاربران به هوش مصنوعی و میم کوین‌ها) قبلا ندیده‌ام.

رکوردشکنی قیمت گوت

قیمت گوت هفته گذشته به دلیل اختلاف نظر کاربران در مورد اشتباهات املایی حساب توییتری تروث ترمینال حدود 50٪ کاهش یافت. با این حال این توکن از آن زمان دوباره روند صعودی را در پیش گرفته و با رسیدن به 0.571 دلار، رکورد جدیدی را ثبت کرده است. حجم معاملات روزانه GOAT نیز به بیش از 337 میلیون دلار رسیده که اکثر آن را جفت معاملاتی GOAT/SOL در صرافی غیرمتمرکز رادیوم تشکیل می‌دهد.

قیمت گوتسیوس ماکسیموس – منبع: میهن بلاکچین
قیمت گوتسیوس ماکسیموس – منبع: میهن بلاکچین

رشد قیمت گوت در حالی رخ می‌دهد که مارک اندرسن (Marc Andreessen)، یکی از بنیان‌گذاران a16z در مصاحبه‌ای در مورد میم کوین‌ها و هوش مصنوعی صحبت کرده و در اقدامی جالب توجه، 50٬000 دلار به حساب تروث ترمینال اهدا کرده است.

اندرسن در این باره گفت:

من فکر می‌کنم که اتفاق جدیدی در حال رخ دادن است. این شاید اولین نمونه تلاقی بین هوش مصنوعی و ارزهای دیجیتال باشد.

در همین حال، آرتور هیز (Arthur Hayes)، یکی از بنیان‌گذاران بیتمکس (BitMEX) پیش‌بینی کرده که قیمت گوت می‌تواند تا 10 برابر افزایش یابد .

منبع: میهن بلاکچین

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *