بررسی نظر دو تحلیلگر معروف: پیش از فاز صعودی بعدی بیت کوین انتظار اصلاح نداشته باشید!

بررسی نظر دو تحلیلگر معروف: پیش از فاز صعودی بعدی بیت کوین انتظار اصلاح نداشته باشید!
خلاصه اخبار

جیسون پیزینو (Jason Pizzino)، تحلیلگر محبوب رمزارزها می‌گوید معامله‌گران نباید انتظار داشته باشند قیمت بیت کوین پیش از فاز صعودی بعدی خود اصلاح قابل توجهی را تجربه کند. در همین حال، یکی دیگر از تحلیلگران معروف که به پیش‌بینی‌های دقیقش شهرت دارد می‌گوید روند نزولی چند ماهه بیت کوین بالاخره تمام شده و این ارز …

جیسون پیزینو (Jason Pizzino)، تحلیلگر محبوب رمزارزها می‌گوید معامله‌گران نباید انتظار داشته باشند قیمت بیت کوین پیش از فاز صعودی بعدی خود اصلاح قابل توجهی را تجربه کند. در همین حال، یکی دیگر از تحلیلگران معروف که به پیش‌بینی‌های دقیقش شهرت دارد می‌گوید روند نزولی چند ماهه بیت کوین بالاخره تمام شده و این ارز تنها یک قدم با بولران جدیدش فاصله دارد.

به گزارش میهن بلاکچین، پیزینو در ویدیوی یوتیوبی جدید خود خاطرنشان کرده که هربار مردم انتظار دارند قبل از انفجار بازار بیت کوین، سرمایه‌گذاران ضعیف کوین‌های خود را به فروش برسانند، این ارز دیجیتال برعکس عمل می‌کند.

این تحلیلگر با اشاره به صعود بیت کوین در ماه‌های ابتدایی سال 2024 و رکوردشکنی در ماه مارس تخمین می‌زند که روند رو به رشد فعلی در مجموع 6 ماه به طول بیانجامد. از آنجایی که رالی فعلی عملا از ماه گذشته آغاز شده، طبق نظر پیزینو روند صعودی بیت کوین نهایتا تا ماه فوریه سال 2025 ادامه خواهد داشت.

به گفته پیزینو در رالی صعودی که حدودا یک سال پیش شروع شد، قیمت بیت کوین حدود 200٪ افزایش یافت. وی در این رابطه می‌گوید:

اگر روند دیوانه‌واری را تجربه نکنیم و فقط نصف این میزان رشد را از کف چرخه تجربه کنیم چه می‌شود؟ دو برابر شدن کف 49٬000 دلاری چرخه ما را به هدف 98٬000 دلاری می‌رساند. اگر این اتفاق تا ماه فوریه که 26 هفته دیگر است رخ دهد، شروع خوبی خواهد بود. با این حال اگر بعدا، زمانی که قیمت حدود 80٬000 تا 90٬000 دلار است به بازار وارد شوید و اصلاح صورت گیرد همه‌چیز ممکن است برای شما نگران‌کننده شود.

نمودار بیت کوین - منبع: Jason Pizzino/YouTube
نمودار بیت کوین – منبع: Jason Pizzino/YouTube

آیا روند نزولی چند ماهه بیت کوین واقعا تمام شده است؟

در همین حال، رکت کپیتال (Rekt Capital)، دیگر تحلیلگر معروف دنیای کریپتو معتقد است روند نزولی چند ماهه بیت کوین بالاخره تمام شده و این ارز دیجیتال برای تغییر روند و صعود آماده می‌شود.

به عقیده رکت کپیتال، پس از عبور قیمت بیت کوین از 69٬000 دلار در هفته گذشته، این ارز دیجیتال به روند صعودی خود بسیار نزدیک شده است. وی همچنین می‌گوید این صعود بیت کوین به معنای اتمام روند نزولی است که از ماه مارس بازار را گریبان‌گیر کرده بود.

وی در توییتی در این رابطه نوشته است:

کندل هفتگی بیت کوین بالاتر از مقاومت قرمز و بالای خط مقاومت کانال (خط مشکی رنگ) بسته شد. نکات مهمی که باید به آنها توجه داشت:

  • روند نزولی چند ماهه تمام شده است.
  • بیت کوین از الگوی کانال نزولی خود خارج شده است.
  • بیت کوین ممکن است تلاش کند تا این مقاومت را به سطح حمایتی تبدیل کند.
توییت رکت کپیتال
منبع: Rekt Capital/X

این تحلیلگر معتقد است بزرگترین ارز دیجیتال بازار تنها یک قدم تا شروع بولران بعدی خود فاصله دارد:

احتمال اصلاح قیمت بیت کوین بالاست. این ارز در حال آزمایش مجدد محدوده مقاومتی قدیمی خود (سطح قرمز رنگ) است تا آن را به حمایتی (سطح سبزرنگ) تبدیل کند. قیمت ممکن است تا ضلع بالایی کانال نزولی (خط مشکی رنگ) نیز کاهش یابد. آزمایش موفقیت آمیز این سطح می‌تواند به رالی جدیدی منجر شود.

نمودار بیت کوین تایم فریم 1 هفته - منبع: Rekt Capital/X
نمودار بیت کوین تایم فریم 1 هفته – منبع: Rekt Capital/X

منابع و ارجاعات

برای دسترسی به منابع به لینک های زیر مراجعه کنید:

  • ویدیوی یوتیوبی جیسون پیزینو (Jason Pizzino )
  • توییت رکت کپیتال (Rekt Capital )

منبع: میهن بلاکچین

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *