حملات موشکی و پهپادی پیاپی حزب‌الله به تجمعات نظامیان صهیونیست

حملات موشکی و پهپادی پیاپی حزب‌الله به تجمعات نظامیان صهیونیست
خلاصه اخبار

حزب‌الله لبنان در حملات موشکی و پهپادی پیاپی، تجمعات نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک‌های صهیونیست‌نشین را هدف قرار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌هایی از حملات جدید رزمندگان مقاومت اسلامی به نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک‌های صهیونیست‌نشین خبر داد.

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که در قالب سلسله عملیات «خیبر» و با رمز «لبیک یا نصرالله» ساعت 2 بعد از ظهر امروز به وقت محلی، پایگاه نظامی صهیونیستی «طیره الکرمل» در جنوب شهرک صهیونیست‌نشین «حیفا» را با چندین پهپاد انتحاری هدف قرار داده است.

همچنین اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در راستای دفاع از لبنان و ملت آن، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت 5:25 بعد از ظهر روز چهارشنبه بیست‌وسوم اکتبر 2024، تجمع نظامیان دشمن در اطراف شهرک رامیا را با چندین موشک هدف قرار دادند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، در راستای دفاع از لبنان و ملت آن و در واکنش به تجاوزهای دشمن اسرائیلی به روستاهای مقاوم جنوبی و خانه‌های امن، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت 4:10 بعد از ظهر روز چهارشنبه بیست‌وسوم اکتبر 2024، شهرک نهاریا را با انبوهی از موشک‌ها هدف قرار دادند.

علاوه بر این تجمعات نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف شهرک «حوله»، شهرک صهیونیست‌نشین «مرگلیوت»، شهرک صهیونیست‌نشین «مسکاف عام»، اطراف موضع صهیونیستی «المرج»، حد فاصل شهرک‌های «العدیسه» و «رب ثلاثین»، موضع صهیونیستی «رویسات العلم» در تپه‌های اشغالی کفرشوبا و حدفاصل مواضع صهیونیستی «السماقه» و «رویسات العلم» در تپه‌های اشغالی کفرشوبا نیز از سوی رزمندگان حزب‌الله هدف حملات موشکی قرار گرفت.

منبع: مهر

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *