۱۳ محصول ایران خودرو گران شدند/ قیمت کدام خودرو‌ها افزایش یافت؟ + جدول

۱۳ محصول ایران خودرو گران شدند/ قیمت کدام خودرو‌ها افزایش یافت؟ + جدول
خلاصه اخبار

قیمت محصولات ایران خودرو امروز چهارشنبه 2 آبان 1403 در تعداد زیادی تغییر پیدا کرد. تغییرات ایجادشده در بین بیشتر محصولات نسبت به روز‌های گذشته افزایشی بوده و تعداد انگشت‌شماری با ریزش جزئی مواجه شدند.

به گزارش تجارت نیوز ،

قیمت محصولات ایران خورو امروز 2 آبان 1403 با توجه به افزایش نرخ دلار به عنوان مهم‌ترین عامل بازار خودرو، 13 محصول این شرکت روند صعودی به خود گرفته و تنها دو محصول در این بین مقاومت نشان داده و کاهشی گزارش می‌شوند. اما با وجود این تغییرات تعداد کمی از محصولات تغییری را احساس نکرده و استوار ماندند.

قیمت محصولات ایران خودرو

قیمت محصولات داخلی امروز در بیشتر محصولات صعودی گزارش می‌شوند.

پژو پارس TU5 از نظر ظاهری حاصل تزریق المان‌های طراحی پژو 406 روی پیکره پژو 405 است. خودروی مذکور از دسته محصولات پر سر و صدای ایران خودرو، اکنون چهار میلیون تومان نسبت به روز‌های گذشته گران‌تر شده که در محدوده 902 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

پژو 207 اتوماتیک از دسته محصولات محبوب که توسط ایران خودرو عرضه و تولید می‌شود امروز مانند سایر محصولات این شرکت شیب مثبت به خود گرفته که سه میلیون تومان افزایش یافته و به قیمت 885 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. البته خودروی مذکور در حال حاضر در کارخانه تولید نمی‌شود.

سورن پلاس دوگانه‌سوز از گران‌ترین نوع این خودرو بر خلاف سایر محصولات این شرکت روند نزولی به خود گرفته و با افت جزئی یک میلیون تومانی به قیمت 739 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) به عنوان نسخه جدید این خانواده از سیستم راهنمای تعویض دنده (GSI) برخوردار است که سبب کاهش مصرف سوخت، کاهش آلایندگی و کاهش استهلاک موتور می شود. این خودرو داخلی با افزایش چهار میلیون تومانی در کانال 988 میلیون تومان قرار گرفته است.

تارا اتوماتیک V4 یکی از انواع تیپ‌های این خودرو امروز با افزایش چهار میلیون تومانی مواجه شده و به قیمت 966 میلیون تومان در بازار به متقاضی تحویل داده می‌شود.

Irankhodro (1)2آبان_page-0001(1)

برای اطلاعات بیشتر گزارش‌های قیمت خودرو را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

منبع: تجارت نیوز

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *