« ترین » های این دوره سامانه وارداتی ها

« ترین » های این دوره سامانه وارداتی ها
خلاصه اخبار

از ظهر امروز سامانه وارداتی ها باز شده و مشتریان می توانند در این دوره از میان ۲۱ مدل خودروی خارجی، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند. حال در این گزارش به سراغ ترین های این دوره سامانه وارداتی ها رفته ایم.

از ظهر امروز سامانه وارداتی ها باز شده و مشتریان می توانند در این دوره از میان 21 مدل خودروی خارجی، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند. حال در این گزارش به سراغ ترین های این دوره سامانه وارداتی ها رفته ایم.

به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو ، متقاضیان این دوره سامانه وارداتی ها می توانند تا روز شنبه نسبت به ایجاد حساب وکالتی اقدام کنند. همچنین تا هفتم آبان 1403 مهلت دارند تا خودروی مورد نظر خود را انتخاب نمایند. به گفته مدیر سامانه وارداتی ها در تاریخ 9 آبان 1403 نتایج قرعه کشی به شرکت های واردکننده و متقاضیان اعلام می شود.

جدیدترین خودروهای وارداتی در این دوره

در این دوره سامانه برخی خودروهای خارجی برای اولین بار عرضه می شوند. دانگ فنگ شاین مکس هایبرید، بی وای دی سانگ پلاس، جتا VS5 فیس لیفت، جتا VS7 فیس لیفت، اشکودا کاروک ، اشکودا اکتاویا ، تانک 300، کیا اسپورتیج و ونوسیا وی آنلاین پلاگین هایبرید از جمله خودروهای جدید در این دوره سامانه وارداتی ها هستند.


پرسود ترین خودروهای وارداتی سامانه

بدیهی است که خودروهایی با اصالت غیر چینی، در شرایط فعلی بازار ما جذابیت بیشتری را در بازار آزاد دارند. همچنین برخی نشان های شناخته شده می توانند تعداد بیشتری از تقاضا را به سمت خود بکشانند. در این دوره سامانه می توان گفت که میتسوبیشی اوتلندر آرین موتور، کیا K5 توربو و کیا اسپورتیج کوشا خودرو نیز جز پرتقاضاترین و پرسودترین خودروهای وارداتی این دوره سامانه هستند. در حال حاضر قیمت حواله های میتسوبیشی اتولندر و قیمت نهایی کیا K5 توربو در بازار آزاد، نشان می دهد که محصولات میتسوبیشی ژاپن و کیا کره جنوبی همچنان برای مشتریان ایرانی جذاب هستند.

منطقی ترین گزینه برای مصرف کنندگان

منطقی ترین گزینه برای مصرف کنندگان در این دوره سامانه وارداتی ها را می توان محصولاتی معرفی کرد که در کنار بستر خدمات پس از فروش، این امکان را دارند تا با قیمتی پایین تر از بازار آزاد به دست مشتریان برسند. اما بدیهی است که این گزینه ها برای سرمایه گذاری پیشنهاد نمی شوند؛ زیرا همان طور که اشاره شد محصولات میتسوبیشی و کیا جایگاه بهتری را برای سرمایه گذاری دارند.


در این دوره سامانه وارداتی ها می توان گفت که لاماری ایما HEV (نسخه هایبرید بنزینی و برقی) همچنان گزینه ای منطقی برای مصرف کنندگان نهایی خودرو است. زیرا این کراس اوور وارداتی با قیمتی کمتر از بازار آزاد در سامانه وارداتی ها به فروش می رسد و از سویی یکی از گسترده ترین شبکه های خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی جدید را در کشور دارد.

متفاوت ترین خودروهای وارداتی

در این دوره سامانه وارداتی ها خودروهای جدیدی برای اولین بار عرضه شده اند. اما تانک 300 شرکت شتابران خودرو را می توان یکی از گزینه های متفاوت دانست. این محصول که یک خودروی وارداتی چینی است، با قابلیت دو دیفرانسیل به بازار ایران آمده و محموله آن به گمرکات کشور رسیده است. این خودرو در شرایط فعلی بازار وارداتی ها، تنها گزینه آفرودی و SUV به حساب می آید که اتفاقاً در سایر بازارهای جهانی استقبال به نسبت خوبی را تجربه کرده است.


یکی دیگر از متفاوت ترین خودروهای وارداتی این دوره سامانه، بی وای دی سانگ پلاس است. خودرویی چینی است که نشان تجاری معتبری دارد و این روزها فروش بالایی را در بازار جهانی تجربه می کند. بی ام اسپیس (شاخه فناورانه بی ام کارز گروه بهمن) متولی عرضه بی وای دی سانگ پلاس در این دوره سامانه است. این کراس اوور وارداتی یکی از پیشرفته ترین خودروهای پلاگین هایبرید بازار ایران است که در نسخه فول آپشن عرضه می شود.

ویدیوی معرفی میتسوبیشی اوتلندر 2024

ویدیوی معرفی کیا اسپورتیج

ویدیوی معرفی کیا K5 توربو

ویدیوی تست و بررسی لاماری ایما HEV

ویدیوی معرفی تانک 300

ویدیوی معرفی بی وای دی سانگ پلاس

منبع: آخرین خودرو

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *