اذعان صهیونیست‌ها به شمار زیاد تانک‌ها و نفربرهای هدف قرارگرفته از سوی مقاومت

اذعان صهیونیست‌ها به شمار زیاد تانک‌ها و نفربرهای هدف قرارگرفته از سوی مقاومت
خلاصه اخبار

منابع رژیم صهیونیستی با اشاره به تداوم جنگ در جبهه‌های غزه و لبنان، به هدف قرار گرفتن و از کار افتادن تانکها، نفربرها و خودروهای زرهی این رژیم به دست رزمندگان حزب الله و مقاومت فلسطین اذعان کردند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

رسانه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» به نقل از منابع عالی رتبه ارتش اسرائیل اذعان کرد: مرکز تعمیر و نگهداری ارتش توان تعمیر این حجم از تانک، نفربر و خودروهای زرهی از کار افتاده را ندارد.

این منابع به شمار دقیق تانکها و جنگ افزارهای آسیب دیده ارتش اشغالگر به دست رزمندگان مقاومت فلسطین و لبنان اشاره نکردند اما از مناقصه انجام شده که اولین بار از نوع خود است، با شرکت های خصوصی برای تعمیر جنگ افزارهای آسیب دیده و از کارافتاده طی ماه های آتی خبر دادند.

این منابع اشاره کردند که این تعمیرات شامل تانکهای مرکاوا، خودروهای زرهی تایگر و ایتان است که از سوی مرکز تعمیر و نگهداری ارتش رژیم اسرائیل انجام می شود.

منابع یادشده از به کارگیری تعمیرکاران بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی به علت افزایش آسیب های وارده به تانکها، نفربرها و خودروهای زرهی نیز خبر دادند.

یدیعوت آحارنوت به نقل از برخی منابع صهیونیست، همچنین به مشکلاتی اشاره کرد که رژیم اسرائیل در سایه مخالفت برخی کشورها با ارسال سلاح به این رژیم، با آن دست و پنجه نرم می کند.

این رسانه صهیونیستی در پایان گزارش خود از نیاز مبرم ارتش رژیم اسرائیل به تانک و نفربرهای زرهی در سایه تداوم جنگ خبر داد.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی همزمان با تداوم اقدامات جنایتکارانه خود در نوار غزه و لبنان، ضربات سنگینی را از حزب الله و مقاومت فلسطین دریافت می‌کند.

در حالی که عملیات گروه های مقاومت فلسطینی با شکار تانک ها، نفربرها، بولدوزرها و نظامیان صهیونیست در نوار غزه به شکل معناداری، پررنگ و شدیدتر از گذشته شده است، حزب‌الله نیز به عملیات های خود علیه اشغالگران شدت بخشیده است.

منبع: العالم

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *