معاون حقوقی رئیس جمهور: حضور پذیرفته شدگان ارشد و دکتری ۱۴۰۳ در آزمون امسال بلامانع است

معاون حقوقی رئیس جمهور: حضور پذیرفته شدگان ارشد و دکتری ۱۴۰۳ در آزمون امسال بلامانع است
خلاصه اخبار

تهران- ایرنا- معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: بر اساس بررسی های این معاونت، حضور پذیرفته شدگان ارشد و دکتری ۱۴۰۳ در آزمون امسال بلامانع است.

به گزارش ایرنا ، مجید انصاری امروز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: در پی مراجعه دانشجویانی که بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در کنکور سال 1403-1404 دچار مشکل شده بودند، در معاونت حقوقی موضوع را بررسی و رسما اعلام کردیم شرکت این دانشجویان بلامانع است.

انصاری تصریح کرد: تاریخ اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی سال 1404 است، بنابراین دانشجویانی که سال 1403 شرکت کرده بودند مجوز شرکت را دارند و منع از نظر ما برداشته شد.

بر اساس اطلاعات دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد و دکتری 1404، پذیرفته شدگان دوره‌های روزانه (آموزش رایگان) آزمون کارشناسی ارشد سال 1403 و آزمون دکتری 1403 چه در دانشگاه یا موسسه قبولی ثبت‌نام کرده و چه ثبت نام نکرده باشند، اجازه شرکت مجدد در آزمون سال 1404 را ندارند.

این موضوع پس از آن اعلام شد که زمان ثبت نام قطعی پذیرفته‌شدگان این مقاطع در دانشگاه و موسسات آموزش عالی دیگر پایان یافت.

پیش از این فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت اعلام کرد: در مورد مشکل به‌وجود آمده برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد و دکتری، رئیس جمهوری آقای دکتر پزشکیان دستور پیگیری داده‌اند.

منبع: ایرنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *