آموزش تبدیل NFT در اکس امپایر به توکن X

آموزش تبدیل NFT در اکس امپایر به توکن X
خلاصه اخبار

«اکس امپایر» با افزودن گزینه‌ای جدید، این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که NFTهای خود را به راحتی و از طریق ربات ایکس امپایر و کیف پول تون‌کیپر (TonKeeper) به توکن X تبدیل کنند. به گزارش میهن بلاکچین، کاربران می‌توانند با طی کردن مراحل ساده، NFTهای خود را به آدرس تعیین شده ارسال …

«اکس امپایر » با افزودن گزینه‌ای جدید، این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که NFTهای خود را به راحتی و از طریق ربات ایکس امپایر و کیف پول تون‌کیپر (TonKeeper) به توکن X تبدیل کنند.

به گزارش میهن بلاکچین، کاربران می‌توانند با طی کردن مراحل ساده، NFTهای خود را به آدرس تعیین شده ارسال و توکن‌های خود را دریافت نمایند.

راهنمای تبدیل NFTهای «اکس امپایر» به توکن X

در راستای تسهیل فرآیند تبدیل NFTهای اکس امپایر به توکن X، گزینه‌ای برای تبدیل NFT به ربات «ایکس امپایر» اضافه شده است. در ادامه، مراحل تبدیل به‌طور دقیق تشریح می‌شود:

1. ابتدا وارد ربات «اکس امپایر» و بخش تبدیل توکن شوید.

ربات ایکس امپایر
ربات ایکس امپایر

2. آدرس واریز NFT را از این بخش کپی کنید.

ربات ایکس امپایر
ربات ایکس امپایر

3. به کیف پول «تون کیپر» بروید، وارد بخش NFTهای خود شوید و NFT مورد نظر را انتخاب کنید.

ربات ایکس امپایر
ربات ایکس امپایر

سپس روی گزینه انتقال (Transfer) کلیک کنید.

ربات ایکس امپایر

4. در بخش «Address or Name»، آدرسی که از ربات «ایکس امپایر» کپی کرده‌اید را وارد کرده و NFTها را به این آدرس ارسال کنید.

ربات ایکس امپایر
ربات ایکس امپایر

نکات مهم

  • برای ارسال هر NFT، هزینه‌ای به میزان 0.01 تون تا 0.02 (TON) مورد نیاز است.
  • باید از همان «کیف پولی» استفاده کنید که NFTها در آن قرار دارند و آن را به ربات «اکس امپایر» متصل کرده تا بتوانید توکن‌های X را در موجودی خود مشاهده کنید.
  • اگر هم‌زمان در ربات، توکن و NFT دارید و می‌خواهید تمام توکن‌ها را یک‌جا دریافت کنید، می‌توانید با متصل کردن «تون کیپر» این کار را انجام دهید.
  • اگر قبلا گزینه برداشت توکن به صرافی را انتخاب کرده‌اید، از امروز، 2 آبان ساعت 11:30 به وقت تهران قادر خواهید بود یک «کیف پول» جدید برای دریافت توکن‌های تبدیل شده از طریق انتقال NFTها اضافه کنید. این کار مستلزم پرداخت کارمزد خواهد بود.

بهترین گزینه برای کاربران ایرانی انتخاب گزینه برداشت آنچین و انتقال به کیف پول تون کیپر است تا هم توکن‌ها و هم NFTها به کیف پول منتقل شوند.

طبق اعلام «اکس امپایر»، 24 ساعت پس از واریز NFT، موجودی شما شارژ می‌شود. البته، ممکن است این زمان دچار تاخیر نیز شود.

نکته مهم: توجه داشته باشید آدرس NFT را فقط از ربات اکس امپایر کپی کنید. سایر آدرس‌ها در کانال‌ها و صفحات مجازی که به اشتراک گذاشته می‌شوند، به احتمال بسیار زیاد کلاهبرداری هستند.

منبع: میهن بلاکچین

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *