شهادت رهبران مقاومت موجب ظهور رهبران دیگری در قیام برای آزادی است

شهادت رهبران مقاومت موجب ظهور رهبران دیگری در قیام برای آزادی است
خلاصه اخبار

رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: سابقه مقاومت نشان داده، این شهادت‌ها خللی در اراده فولادین گروه‌ها، دولت‌ها، ملت‌های مبارز منطقه برای ادامه راه رهبرانشان ایجاد نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر ، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست سفرای کشورهای اسلامی مقیم تهران با نمایندگان مجلس اظهار کرد: ما و همه جهانیان شاهد هستیم که رژیم نامشروع صهیونیستی چگونه منطقه را به جنگ آشوب کشانده و بدون توجه به قواعد و اصول بین‌المللیِ شناخته شده، کودک، زن، مرد، پیر و جوان را شهید و مجروح کرده است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی باعث آوارگی مردم غزه شده است؛ این باند جنایتکار در پرتو حمایت برخی کشورها بدون اینکه ابایی از نقض حقوق بین‌الملل و کشتار غیرنظامیان داشته باشد، به قصد تغییر ژئوپلیتیک منطقه به نفع خود و غارت کشورهای منطقه همه روزه خون بی‌گناهان را به زمین می‌ریزد.

رئیس مجلس اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در مقابل پیشنهاد و سازمانی پاسخگو نیست، این رژیم در ماه‌های اخیر و بعد از اینکه در میدان جنگ نتوانست ست به هدف خود دست یابد به ترور ناجوانمردانه رهبران گروه‌های مقاومت روی آورده است تا از این طریق با این دستاوردسازی‌ها افکار عمومی داخل و خارج را متقاعد کند که با تداوم جنگ بقای خود را تضمین می‌کند.

قالیباف به سابقه مقاومت اشاره کرد و گفت: سابقه مقاومت به همه ما نشان داده است این شهادت‌ها نه تنها خللی در اراده فولادین گروه‌ها، دولت‌ها، ملت‌های مبارز منطقه برای ادامه راه رهبرانشان ایجاد نمی‌کند بلکه رهبران دیگری با همان روحیه مبارزه و جهاد برای به فعلیت رساندن آرمان مقدس آزادی قیام کرده‌اند و هزاران نوجوان و جوان نیز با مشاهده مجاهدت رهبران مقاومت برای یاری مبارزانِ میدان به پا خاستند.

منبع: مهر

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *