نشست خبری نمایندگان اقلیت های مذهبی در حمایت از عملیات وعده صادق ۲

نشست خبری نمایندگان اقلیت های مذهبی در حمایت از عملیات وعده صادق ۲
خلاصه اخبار

نشست خبری نمایندگان اقلیت‌ها و نمایندگان ادیان توحیدی پیرامون حمایت از نیروهای مسلح و تمامیت ارضی ایران در انجام عملیات وعده صادق ۲ در کلیسای سرکیس مقدس برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این نشست که عصر روز سه‌شنبه برگزار شد، «روبن کاراپتیان» اسقف کلیسای سرکیس مقدس گفت: امروز نمایندگان مجلس و نمایندگان ادیان توحیدی اینجا هستیم تا اتفاقات وحشیانه و خونریزی‌های رژیم صهیونیستی در غزه و منطقه را محکوم کنیم. 

وی ‌ادامه داد: در یک سال اخیر شاهد قتل و بی‌خانمانی و از بین بردن خانه‌ها و زیرساخت‌ها در غزه هستیم. در یک سال اخیر تفاوتی بین مسلمان و مسیحی و مسجد و کلیسا از نظر رژیم صهیونیستی دیده نشده است و از این رو برای سازمان ملل و اتحادیه اروپا و کسانی که دم از دموکراسی می‌زنند، متاسفیم. 

اسقف کلیسای سرکیس مقدس گفت: از نظر همه ادیان صلح و سلامتی و زندگی و مودت برای همه انسان‌ها باید باشد. از سازمان‌های بین‌المللی و مسوولان کشورها درخواست داریم که از روی عقل و حکمت جهان را را اداره کنند. مژده همه انبیا الهی صلح و دوستی و انسان دوستی و زندگی‌کردن در کنار یکدیگر است. 

وی با اشاره به ترور رهبران حماس و حزب‌الله گفت: شهادت این عزیزان مبارک و همین طور خدمت رهبر انقلاب و دولتمردان و مردم ایران و لبنان و غزه این فقدان را تسلیت می‌گوییم. دعا می‌کنیم که خداوند به این جهان رحم کند.

ادامه دارد…

منبع: ایسنا

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *