حمله به منزل نتانیاهو جنایتکار حامل پیام برای سران اشغالگر بود

حمله به منزل نتانیاهو جنایتکار حامل پیام برای سران اشغالگر بود
خلاصه اخبار

سخنگوی قسام ضمن تمجید از حمله حزب الله به محل اقامت نتانیاهوی جنایتکار خطاب به سران رژیم صهیونیستی گفت: اگر از چنگال عدالت بین المللی بگریزید از دست مبارزان جان به در نخواهید برد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام اعلام کرد: عملیات ویژه ای که طی آن حزب الله مقر اقامت منزل نتانیاهوی جنایتکار را هدف قرار داد، تبریک می‌گوئیم.

وی افزود: این حمله پیامی به سران جنایتکار است که اگر از چنگال عدالت بین المللی بگریزند از چنگال عدالت آزادگان و مبارزان امت اسلامی جان به درنخواهند برد.

سخنگوی قسام تاکید کرد: شهادت رهبران مقاومت آنرا تضعیف نخواهد کرد بلکه روند مقاومت و عزم آنرا برای وارد کردن ضربات دردناک به دشمن قوی‌تر می‌کند.

این درحالی است که محمد عفیف مسئول روابط عمومی حزب الله لبنان دقایقی قبل با اشاره به اینکه حمله به منزل نخست وزیر رژیم صهیونیستی از سوی رزمندگان حزب الله انجام شده است، افزود: مقاومت اسلامی مسئولیت کامل و تام و انحصاری عملیات قیساریا و حمله منزل جنایتکار جنگی و سرکرده فاشیست صهیونیستی را برعهده می گیرد. چشمان رزمندگان مقاومت می بیند و گوش آنها می شنود و اگر اینبار دستان ما به تو نرسید، میان ما و تو روزها و شبها و میدان نبرد قرار دارد.

منبع: مهر

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *